Ακολούθησέ μας

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

Που απευθύνεται:

Σε ιδιοκτήτες, υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς επίσης σε πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιοτητες.

Σκοπός:

Ο τρόπος λειτουργίας ενός καταστήματος και η ‘’ατμόσφαιρα” που επικρατεί στο εσωτερικό του, γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πελάτες επηρεάζοντας έτσι την πρόθεσή τους να αγοράσουν. Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες να συμβάλλουν, αφενός στην ελαχιστοποίηση των εσωτερικών προβλημάτων που παρουσιάζονται στη διάρκεια λειτουργίας του καταστήματος, αφετέρου στη διαμόρφωση ελκυστικότερης εικόνας προς τους καταναλωτές.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Ενότητα 1η

  • Στρατηγική Marketing Καταστήματος Λιανικής 
  • Παράγοντες διαμόρφωσης Εικόνας Καταστήματος
  • Τα 3 καπέλα και ο ρόλος του Δ/ντη Κατ/τος
  • Ο αναβαθμισμένος ρόλος του πωλητή ως συμβούλου

Ενότητα 2η

  • Βασικές αρχές Merchandising καταστήματος
  • Δημιουργία εσωτερικών και εξωτερικών βιτρινών, εσωτερική προώθηση

Ενότηα 3η

  • Αποτελεσματική διοίκηση προσωπικού του καταστήματος
  • Εξεύρεση και επιλογή προσωπικού
  • Ένταξη νεοπροσλαμβανομένων, εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού
  • Παρακίνηση προσωπικού
  • Χειρισμός τριβών μεταξύ του προσωπικού

Ενότητα 4η

  • Η διαδικασία της λιανική πώλησης
  • Υποδοχή του πελάτη
  • Διερεύνηση των αναγκών του και παρουσίαση του κατάλληλου προϊόντος
  • Χειρισμός αντιρρήσεων, κλείσιμο της πώλησης Εντοπισμός άλλων αναγκών

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.