Σε ιδιοκτήτες, υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς επίσης σε πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιοτητες.
Ο τρόπος λειτουργίας ενός καταστήματος και η ‘’ατμόσφαιρα” που επικρατεί στο εσωτερικό του, γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πελάτες επηρεάζοντας έτσι την πρόθεσή τους να αγοράσουν. Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες να συμβάλλουν, αφενός στην ελαχιστοποίηση των εσωτερικών προβλημάτων που παρουσιάζονται στη διάρκεια λειτουργίας του καταστήματος, αφετέρου στη διαμόρφωση ελκυστικότερης εικόνας προς τους καταναλωτές.
Ενότητα 1η
Ενότητα 2η
Ενότηα 3η
Ενότητα 4η
12 ώρες