Σε όσους εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών (Έμπορους, Επιχειρηματίες, Υπαλλήλους, Αντιπροσώπους, Ομαδάρχες, Προϊστάμενους, Διευθυντές Εξυπηρέτησης Πελατών κλπ) και τους απασχολεί πως η εξυπηρέτηση που παρέχουν θα αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους.
Δεν πάσχουμε από ταλέντο και διάθεση για να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση! Όμως η μετάβαση από την περιστασιακή παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης στη δημιουργία μιας σταθερής εμπειρίας, επιβάλει να την αντιμετωπίσουμε, ως ένα σύστημα ατομικής και εταιρικής δράσης που θα δημιουργεί ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες.
Το πρόγραμμα μεταφέρει ένα σημαντικό πλούτο γνώσεων. Οι επαγγελματικές έννοιες που περιγράφονται είναι παρουσιασμένες με απλό και κατανοητό τρόπο διανθισμένο με πλήθος παραδειγμάτων από διαφορετικούς επαγγελματικούς τομείς και αντικείμενα.
Προσδοκώμενα Αποτελέσματα:
Οι συμμετέχοντες θα ενισχύσουν τις δεξιότητες τους, στην:
Θεματικές Ενότητες:
Περιγραφόμενες Έννοιες:
Για την πρακτική αξιοποίηση των διδακτικών ενοτήτων, το εκπαιδευτικό υλικό ενσωματώνει ερωτηματολόγια, αναπαραστάσεις ρόλων και ομαδικές ασκήσεις.