Σε παλαιότερους, αλλά και σε νέους (με εμπειρία ενός τουλάχιστον έτους) πωλητές, αλλά και Managers των πωλήσεων και λοιπά στελέχη (τεχνικούς συμβούλους εξυπηρέτησης και ανάπτυξης περιοχής κλπ) που διαχειρίζονται γεωγραφικές περιοχές ευθύνης.
Είναι η ανάπτυξη του πωλητή και η ανάπτυξη της ικανότητας του να αναλαμβάνει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά όχι μόνο πελατολόγιο, αλλά ολόκληρες γεωγραφικές περιοχές, να κάνει συγκροτημένες προτάσεις στην εταιρία, να θέτει εξειδικευμένους ανταποδοτικούς στόχους στους πελάτες και να εμπνέεται, να σχεδιάζει, να τεκμηριώνει, να πείθει και να παρακολουθεί Business Plans για τους σημαντικότερους πελάτες της περιοχής του.
12 ώρες