Ακολούθησέ μας

SALES ADVANCED «TERRITORY MANAGEMENT»

4 Μαρτίου 202417:00-21:00Αθήνα

SALES ADVANCED «TERRITORY MANAGEMENT»

Που απευθύνεται:

Σε παλαιότερους, αλλά και σε νέους (με εμπειρία ενός τουλάχιστον έτους) πωλητές, αλλά και Managers των πωλήσεων και λοιπά στελέχη (τεχνικούς συμβούλους εξυπηρέτησης και ανάπτυξης περιοχής κλπ) που διαχειρίζονται γεωγραφικές περιοχές ευθύνης.

Σκοπός:

Είναι η ανάπτυξη του πωλητή και η ανάπτυξη της ικανότητας του να αναλαμβάνει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά όχι μόνο πελατολόγιο, αλλά ολόκληρες γεωγραφικές περιοχές, να κάνει συγκροτημένες προτάσεις στην εταιρία, να θέτει εξειδικευμένους ανταποδοτικούς στόχους στους πελάτες και να εμπνέεται, να σχεδιάζει, να τεκμηριώνει, να πείθει και να παρακολουθεί Business Plans για τους σημαντικότερους πελάτες της περιοχής του.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Βασικές έννοιες Marketing
  • Η έννοια του Micromarketing
  • Στρατηγικές Οργάνωσης των Πωλήσεων
  • Η έννοια της γεωγραφικής περιοχής ευθύνης του πωλητή
  • Οι αντικειμενικοί σκοποί του πωλητή
  • Οι τομείς δραστηριότητας του πωλητή και σύνδεση με τους αντικειμενικούς σκοπούς
  • Η μελέτη της περιοχής
  •  Η έννοια, η χρησιμότητα και η ανάλυση των δεικτών αποδοτικότητας KPIs της περιοχής
  •  Ο ρόλος του πωλητή – manager
  •  Έρευνα αγοράς και ανάλυση των στοιχείων της περιοχής
  •  Πρακτικές εφαρμογές Micromarketing
  •  PEST Analysis
  •  Μεγέθη και τάσεις της αγοράς
  •  SWOT Analysis Εταιρίας, αγοράς και ανταγωνισμού
  •  Μελέτη ανταγωνισμού
  •  Ανάλυση των Μεριδίων αγοράς
  •  Η τμηματοποίηση της γεωγραφικής περιοχής
  •  Δείκτες επιδόσεων περιοχής
  •  Εποχικότητες επιδόσεων
  •  Γεωγραφικές κατανομές
  •  Τιμολογιακές πολιτικές
  •  Πολιτικές Διανομής
  •  Πολιτικές Προβολής

Διάρκεια

12 ώρες

  • 04/03/2024Ημερομηνίες διεξαγωγής: 4,5,6/03
  • 17:00- 21:00
  • Κόστος: 320€

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.