Ακολούθησέ μας

ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Που απευθύνεται:

Σε Στελέχη όλων των βαθμίδων της Εμπορικής Διεύθυνσης που έχουν το κουράγιο να αναζητήσουν ένα καλύτερο μέλλον στις λεπτομέρειες επί των πωλήσεων, αφού η σημερινή τους εικόνα δεν τους ικανοποιεί. Επίσης να επισημάνουν τις αλλαγές που καλούνται να επιφέρουν στην οργάνωση τους ώστε να διεκδικήσουν το καλύτερο.

Σκοπός:

Να βοηθήσει τα Εμπορικά Στελέχη να συνειδητοποιήσουν τα εργαλεία που οφείλουν να χρησιμοποιούν για να επαληθεύουν τη πληρότητα των αποφάσεων που περνούν στις Πωλήσεις και των οργανώσεων που διαθέτουν ώστε να επιδιώκουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Πόσο καλά γνωρίζουμε αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα μας? Πόσο αυτούς που θα έπρεπε να είναι πελάτες μας αλλά δεν είναι;
  • Πόσο η «διανομή» των προϊόντων μας «φθάνει» πολύ κοντά και στις δυο κατηγορίες πελατών που προαναφέραμε?
  • Τι φανερώνει η Στατιστική ανάλυση των πωλήσεων σε όλα τα Διαμερίσματα της Χώρας? (B.D. =”Brand” Development per area/channel).
  • Που μειονεκτούν τα προϊόντα μας και δεν τα επιλέγουν οι καταναλωτές όσο θα θέλαμε?
  • Τι γνωρίζουν και τι πιστεύουν οι καταναλωτές για τα προϊόντα μας, τι για τα ανταγωνιστικά; (Trucking Studies)
  • Έχουμε αναγνωρίσει και «αποτιμήσει» τις «γκρίζες ζώνες» που αντιμετωπίζουν στην Αγορά οι πωλήσεις μας?
  • Τι χρειάζεται να κάνουμε ώστε οργανωμένα να διεκδικήσουμε ότι μας ανήκει? (διαφοροποίηση, διεύρυνση του target group, test marketing, αλλαγή στην οργάνωση των Πωλήσεων)
  • Ποιες είναι οι ικανές και αναγκαίες συνθήκες να αναθεωρήσουμε τη Στρατηγική Πωλήσεων

Διάρκεια

15 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.