Ακολούθησέ μας

Όροι χρήσης – Προσωπικά δεδομένα

H Primus έχει δεσμευτεί να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα συμμετεχόντων στα προγράμματα εκπαίδευσης μας και παράλληλα να τους παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Το έγγραφο αυτό (τελευταία ενημέρωση έγινε στις 10/05/2018) καθορίζει την πολιτική απορρήτου και επεξηγεί τον τρόπο με τον οποίο συλλέγουμε και χρησιμοποιούμε τις προσωπικές σας πληροφορίες.

Παρακαλούμε όπως διαβάσετε προσεκτικά την πολιτική απορρήτου μας ούτως ώστε να έχετε μια σαφή κατανόηση σχετικά με το πώς συλλέγουμε, χρησιμοποιούμε, προστατεύουμε ή πως διαχειριζόμαστε γενικά τα Προσωπικά Δεδομένα σας..

 

Προσωπικές πληροφορίες:

Σεβόμαστε τα προσωπικά σας στοιχεία και συμμορφωνόμαστε με όλες τις σχετικές νομοθεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία τους καθώς και με τους κανονισμούς που διέπουν τη συλλογή και τη χρήση αυτών.

Κατά την εγγραφή σας στα προγράμματα εκπαίδευσης και στο ενημερωτικό δελτίο (newsletter) ή με την υποβολή φόρμας στην ιστοσελίδα μας, ανάλογα με την περίπτωση, πιθανόν να σας ζητηθεί να εισάγετε το όνομά σας, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, την ταχυδρομική σας διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου σας ή άλλα στοιχεία με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Ειδικά για τους συμμετέχοντες στα εκπαιδευτικά προγράμματα συλλέγοντα τα εξής στοιχεία :

  1. Ονοματεπώνυμο
  2. ΑΦΜ
  3. ΑΜΚΑ
  4. ΑΔΤ
  5. Έτος Γέννησης
  6. Κωδικός ειδικότητας από ΑΠΔ
  7. Εργασιακές πληροφορίες (είναι προϊστάμενος , υπαλληλική σχέση κτλ)

 

Πότε συλλέγουμε πληροφορίες;

Συλλέγουμε πληροφορίες από εσάς είτε όταν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας είτε μέσω φορμών δήλωσης συμμετεχόντων σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, με την εγγραφή σας στο ενημερωτικό δελτίο, κατά την υποβολή αιτήσεων ή κατά την εισαγωγή πληροφοριών στην ιστοσελίδα μας.

 

Πώς χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας;

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες που συλλέγουμε από εσάς με τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Για να σας προσφέρουμε προσωπική εξυπηρέτηση, επιλέγοντας για εσάς το είδος του περιεχομένου και τις προσφορές που πιστεύουμε ότι σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
  2. Για να προσφέρουμε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών ανταποκρινόμενοι στα δικά σας αιτήματα.
  3. Για προσφορές, έρευνες ή άλλες ανάγκες της.
  4. Για να αποστέλλουμε emails ή μηνύματα SMS για ενημέρωση σχετικά με προσφορές, εκδηλώσεις, προϊόντα και υπηρεσίες.