Σε επιχειρηματίες, σε νέα και έμπειρα στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Σκοπός:
Να βοηθήσει τους επιχειρηματίες και τα στελέχη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να κατανοήσουν τη σημασία και την αναγκαιότητα της φιλοσοφίας του Marketing, καθώς και των επιστημονικών εργαλείων και μεθόδων που χρησιμοποιούνται σ’ αυτό
Να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας αυτών των εργαλείων για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων
Συνοπτικό πρόγραμμα:
Η έννοια της σύγχρονης επιχείρησης
Η φιλοσοφία του Marketing
Η έννοια του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδιασμού (strategic business planning)
ToMarketingPlanσαν τακτικό εργαλείο σχεδιασμού και ελέγχου μιας επιχείρησης
Η έρευνα Marketingσαν το πιο στρατηγικό εργαλείο της διοίκησης, αποτελεί πολυτέλεια για την Ελληνική επιχείρηση;
Τμηματοποίηση της αγοράς
Στόχευση – Positioning
Στρατηγική εισόδου
Στρατηγική μείγματος Marketing
Στρατηγική χρονισμού (timing)
Τα στοιχεία του Μείγματος Marketing:
Επικοινωνία / Διαφήμιση / Προσωπική Πώληση / Δημόσιες Σχέσεις
Προϊόν / Υπηρεσία
Τιμή
Κανάλια Διανομής
Άνθρωποι
Φυσική Παρουσία
Διαδικασίες
Πως μεγιστοποιούμε τις πωλήσεις μας μέσω του σωστού χειρισμού των στοιχείων του μείγματος marketing
Πώς αναπτύσσουμε επιτυχημένα νέα προϊόντα και υπηρεσίες και πως ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες λανσαρίσματος ενός αποτυχημένου προϊόντος
Από την ικανοποίηση των καταναλωτή στη συνολική φροντίδα και ικανοποίηση του πελάτη (total customer care and satisfaction)
Οι έννοιες του Εσωτερικού Marketing(internal marketing) και Εσωτερικού Πελάτη (Internal client)· Η πρόκληση της παγκοσμιοποίησης των αγορών: πως μπορεί να αντιδράσει μια μικρομεσαία επιχείρηση;
Πως μπορεί να επιβιώσει η ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση στον 21ο αιώνα; Μπορεί να αποφύγει των διεθνή ανταγωνισμό και να παραμείνει εσωστρεφείς; Πως αντιμετωπίζεται ο ανταγωνισμός από χαμηλού κόστους προϊόντα;
Πώς πρέπει να αντιδράσει η μικρο-μεσαία Ελληνική Επιχείρηση στην τάση αύξησης του βαθμού συγκέντρωσης που παρατηρείται σε όλους τους κλάδους της οικονομίας;
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιασθούν και θα συζητηθούν mini case studies από την ελληνική και τη διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα