Ακολούθησέ μας

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ

Που απευθύνεται:

Σε Ιδιοκτήτες εταιρειών με έντονη παρουσία στην Εταιρική Εικόνα , σε Διευθύνοντες Συμβούλους & Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Γραφείων Τύπου & Ενημέρωσης Οργανισμών & Εταιρειών, Υπεύθυνους Δημοσίων Σχέσεων, Στελέχη του Τμήματος Εταιρικών Υποθέσεων, Διευθυντές & Στελέχη Τμημάτων Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, Υπεύθυνους Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Σκοπός:

Στο σεμινάριο θα εκπαιδευτείτε:

  • για τη Διαχείριση Εταιρικών Κρίσεων στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με προσομοίωση πραγματικών συνθηκών
  • για τη προετοιμασία της εμφάνισής σας σε Μ.Μ.Ε.
  • για τη συμμετοχή σας σε Συνέντευξη Τύπου
  • για τη διαμόρφωση Δελτίων Τύπου ή για σύντομες παρεμβάσεις στα Μ.Μ.Ε.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Α. Διαχείριση Κρίσης και ΜΜΕ

  1. Πως να απαντήσεις ολοκληρωμένα σε Διάφορες Κατηγορίες Ερωτήσεων
  2. Ναι ή Όχι ερωτήσεις
  3. Αδύνατες Εναλλακτικές ερωτήσεις
  4. Η ερώτηση «Λίστα Αγορών»
  5. Νομικές ή Ερωτήσεις Προσωπικού
  6. Προσωπικές Ερωτήσεις
  7. Ερωτήσεις Βαθμολόγησης
  8. Ανόητες ερωτήσεις

Β. Περιεκτικός Οδηγός Προετοιμασίας για Ομιλία σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

  1. Προετοιμασία για εμφάνιση σε Μ.Μ.Ε.
  2. Η εμφάνιση
  3. Προσκεκλημένος στο στούντιο (TV or RADIO) on Air
  4. Σύντομη Παρέμβαση
  5. Συμμετοχή σε πολυθεματικό τραπέζι
  6. Προετοιμασία για Συνέντευξη Τύπου
  7. On & Off the Record

Γ. Δελτίο Τύπου

  1. Δημιουργία ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
  2. Περιεχόμενο PRESS KIT

Διάρκεια

20 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.