Ακολούθησέ μας

ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING

ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING

Που απευθύνεται:

Σε επιχειρηματίες, σε νέα ή έμπειρα διευθυντικά στελέχη Ελληνικών Επιχειρήσεων με εξαγωγικό προσανατολισμό.

Σκοπός:

Bασικός στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει όσους συμμετέχουν στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και τον έλεγχο του διεθνούς στρατηγικού σχεδιασμού Marketing και Πωλήσεων μιας εταιρίας, με απώτερο στόχο την επιτυχημένη είσοδο των προϊόντων τους στις ξένες αγορές.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑRKETING

  • Εξαγωγές ή Διεθνές Marketing;
  • Η πρόσκληση της παγκοσμιοποίησης των αγορών. Πως μπορεί να αντιδράσει μια μικρομεσαία Ελληνική Επιχείρηση;
  • Ο προσανατολισμός στο Μarketing (Marketing orientation) και η πελατοκεντρική αντίληψη σαν τα σημαντικότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης.

Β. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ MARKETING

  • Τι σημαίνει Στρατηγική Τοποθέτηση και τη Λειτουργική Αποτελεσματικότητα;
  • Γιατί η Έρευνα Αγοράς είναι το πιο στρατηγικό εργαλείο της διοίκησης Μarketing;
  • Πως μεγιστοποιούμε τις πωλήσεις μας μέσω του σωστού χειρισμού των Στοιχείων του Μείγματος Marketing.
  • Ποιοι είναι οι κρίσιμοι παράγοντες που θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ’ όψη μας όταν απευθυνόμαστε σε ξένες αγορές;
  • Το ολοκληρωμένο Export Marketing Plan σαν κρίσιμο εργαλείο σχεδιασμού και ελέγχου της Διεθνούς ανάπτυξης της επιχείρησης.

Γ. Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

  • Πώς μπορεί να επιβιώνει η Ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση στον 21ο αιώνα; Mπορεί να αποφύγει το διεθνή ανταγωνισμό; Πώς αντιμετωπίζεται ο ανταγωνισμός από χαμηλό κόστους προϊόντα; Πώς πρέπει να αντιδράσει στην τάση αύξησης του βαθμού συγκέντρωσης που παρατηρείται σε όλους τους κλάδους της οικονομίας;
  • Παρουσίαση και συζήτηση mini case studies από την Ελληνική και τη Διεθνή εμπειρία

Διάρκεια

20 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.