Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑRKETING
- Εξαγωγές ή Διεθνές Marketing;
- Η πρόσκληση της παγκοσμιοποίησης των αγορών. Πως μπορεί να αντιδράσει μια μικρομεσαία Ελληνική Επιχείρηση;
- Ο προσανατολισμός στο Μarketing (Marketing orientation) και η πελατοκεντρική αντίληψη σαν τα σημαντικότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης.
Β. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ MARKETING
- Τι σημαίνει Στρατηγική Τοποθέτηση και τη Λειτουργική Αποτελεσματικότητα;
- Γιατί η Έρευνα Αγοράς είναι το πιο στρατηγικό εργαλείο της διοίκησης Μarketing;
- Πως μεγιστοποιούμε τις πωλήσεις μας μέσω του σωστού χειρισμού των Στοιχείων του Μείγματος Marketing.
- Ποιοι είναι οι κρίσιμοι παράγοντες που θα πρέπει να λαμβάνουμε υπ’ όψη μας όταν απευθυνόμαστε σε ξένες αγορές;
- Το ολοκληρωμένο Export Marketing Plan σαν κρίσιμο εργαλείο σχεδιασμού και ελέγχου της Διεθνούς ανάπτυξης της επιχείρησης.
Γ. Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
- Πώς μπορεί να επιβιώνει η Ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση στον 21ο αιώνα; Mπορεί να αποφύγει το διεθνή ανταγωνισμό; Πώς αντιμετωπίζεται ο ανταγωνισμός από χαμηλό κόστους προϊόντα; Πώς πρέπει να αντιδράσει στην τάση αύξησης του βαθμού συγκέντρωσης που παρατηρείται σε όλους τους κλάδους της οικονομίας;
- Παρουσίαση και συζήτηση mini case studies από την Ελληνική και τη Διεθνή εμπειρία