Η έρευνα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε επιστήμης. Στην επιστήμη του Marketing χρησιμοποιείται, μεταξύ άλλων, για τη διάγνωση των αναγκών, θέλω των καταναλωτών, την πρόβλεψη των καταναλωτικών τάσεων, το επίπεδο ικανοποίησης / πιστότητας πελατών / καταναλωτών, την εισαγωγή νέου προϊόντος κλπ.
Το σεμινάριο έχει στόχο να εισάγει τους συμμετέχοντες στα εργαλεία της έρευνας αγοράς αλλά και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν τα παραγόμενα αποτελέσματα. Δεν απαιτούνται από τους συμμετέχοντες ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις έρευνας αγοράς. Το σεμινάριο αποτελεί ένα συνδυασμό θεωρητικής και πρακτικής άσκησης.
12 ώρες