Ακολούθησέ μας

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Που απευθύνεται:

Σε στελέχη επιχειρήσεων, και συγκεκριμένα στελέχη τμημάτων Marketing (marketing managers, product managers, κλπ), ή άλλων τμημάτων εταιριών, τα οποία καλούνται να διεξάγουν και να χρησιμοποιήσουν έρευνες αγοράς.

Η κατά παραγγελία έρευνα αγοράς (ο όρος χρησιμοποιείται για να τη διαφοροποιήσει από συνεχείς μετρήσεις, όπως η μέτρηση τηλεθέασης, η έρευνα λιανεμπορίου, κ.α.) είναι ένα από τα πλέον σημαντικά εργαλεία που έχει στη διάθεση του το marketing για να αφουγκραστεί τους καταναλωτές/ πελάτες των προϊόντων/ υπηρεσιών του. Είναι το εργαλείο το οποίο θα του επιτρέψει να στοχεύσει αποτελεσματικά τα κοινό του, να διαθέσει νέα προϊόντα τα οποία θα καλύπτουν τις ανάγκες του, να του επικοινωνήσει το προϊόν/ υπηρεσία με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.

Η ανάγκη για τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς η οποία θα απαντά στο έπακρο τα ερωτήματα του marketing είναι σήμερα πιο επιτακτική από ποτέ, καθώς το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ανάγκη για εκλογίκευση και απολύτως αποτελεσματική στόχευση όλων των εταιρικών ενεργειών και διαδικασιών, και τέλος η ανάγκη μέτρησης, παρακολούθησης και αξιολόγησης κάποιων σημαντικών παραμέτρων, επιβάλουν την ύπαρξη αξιόπιστων, μετρήσιμων και αντιπροσωπευτικών πληροφοριών από τους ίδιους τους καταναλωτές/ πελάτες.

Σκοπός:

Το σεμινάριο αυτό έχει απώτερο στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν στο έπακρο, το εργαλείο της έρευνας αγοράς που έχουν στη διάθεσή τους. Δεν απαιτούνται από τους συμμετέχοντες τεχνικές γνώσεις έρευνας αγοράς, καθώς η προσέγγιση του θέματος είναι καθαρά από τη μεριά του χρήστη της έρευνας, και όχι αυτού που τη διεξάγει. Ο σκοπός επιτυγχάνεται από συνδυασμό βασικών θεωρητικών αρχών, παραδειγμάτων, «ασκήσεων» και case studies από πραγματικές έρευνες.

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

  • να εντοπίσουν τις περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να διενεργηθεί έρευνα αγοράς
  • να ετοιμάσουν ένα Market Research Brief
  • να αξιολογήσουν ορθολογιστικά προτάσεις από εταιρίες έρευνας αγοράς
  • να διαβάσουν και να χρησιμοποιήσουν στατιστικούς πίνακες ευρημάτων
    αξιοποιώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στο 100% την αρχική επένδυση που κάνουν σε έρευνα

Συνοπτικό πρόγραμμα:

1.Εισαγωγή

  • Ο ρόλος της έρευνας αγοράς και του input του καταναλωτή
  • Τύποι έρευνας αγοράς

2. Φάσεις διεξαγωγής έρευνας αγοράς
3. Ανάγκες marketing που μπορεί να καλύψει η έρευνα αγοράς (με παραδείγματα)

  • «ΑΣΚΗΣΗ»: Γράψτε ανάγκη από την επιχείρησή σας που θα μπορούσατε να καλύψετε με έρευνα

4. Σύνταξη ενός ολοκληρωμένου marketing research brief
5. Πρόταση έρευνας αγοράς

  • Ενότητες της πρότασης
  • Μεθοδολογικά θέματα (ποσοτική ή ποιοτική έρευνα, συλλογή στοιχείων, δειγματοληψία)
  • CASE STUDY: Multiple Choice για συμπλήρωση πρότασης
  • Αξιολόγηση πρότασης αγοράς
  • CASE STUDY: Από δύο έτοιμες προτάσεις για μία έρευνα, επιλέξτε αυτήν που θεωρείτε καλύτερη
  • «ΑΣΚΗΣΗ»: Γράψτε ένα ολοκληρωμένο brief (βασισμένη σε δομημένο σκελετό) για να απαντήσετε σε μία επιλεγμένη ανάγκη από αυτές που γράψατε την 1η μέρα

6. Προετοιμασία έρευνας αγοράς

  • Ερωτηματολόγιο (με παραδείγματα ερωτήσεων)
  • Project management και χρονοδιάγραμμα

7. Έρευνα πεδίου

  • Quality Standards, και διαδικασίες ελέγχου
  • Αρχές και διαδικασία επιλογής δείγματος
  • Είδη λαθών και πώς αντιμετωπίζονται

8. Στατιστικοί πίνακες έρευνας

  • Τύποι πινάκων
  • Βασικά στατιστικά μέτρα
  • Ενδεικτικά παραδείγματα πινάκων

9. Ειδικές στατιστικές αναλύσεις/ μοντέλα ερευνών
10. Κάποιες πολύ σημαντικές μορφές ερευνών (U&A, Product Test, κλπ)
11. Έρευνα αγοράς

  • The dos and don’ts of market research
  • Εναλλακτικές πηγές πληροφόρησης
  • Τάσεις και εξειδικεύσεις στην έρευνα αγορά

12. Resources

  • Φορείς/ σύνδεσμοι
  • References (internet sites, βιβλιογραφία)

13. Σύντομη ομιλία εκπροσώπου του ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς)

Διάρκεια

15 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.