Ακολούθησέ μας

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND (BRAND MANAGEMENT)

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND (BRAND MANAGEMENT)

Που απευθύνεται:

Στα στελέχη της επιχείρησης που έχουν (ή θα έχουν) την ευθύνη για καθένα από τα στάδια του branding (concept, marketing, management), ώστε να επιτύχουν άριστα αποτελέσματα στο εμπορικό (sales volume and revenue), οικονομικό (ratios) και στρατηγικό (Positioning, growth) επίπεδο. Επίσης, στα στελέχη επιχειρήσεων που καθορίζουν ή /και ελέγχουν τις στρατηγικές επιλογές της επιχείρησης, ώστε να αποκτήσουν, μέσα από το σεμινάριο, μια επιπλέον σημαντική επιλογή

Σκοπός:

Στο σύγχρονο περιβάλλον της παγκοσμιοποίησης, όλο και μεγαλύτερο μέρος του παγκοσμίου εμπορίου αφορά στα brands. Με δεδομένη την ανάγκη της ελληνικής επιχείρησης για επέκταση και αξιοποίηση των εμπορικών ευκαιριών που παρουσιάζονται στον διεθνή χώρο, το σεμινάριο έχει σαν κύριο στόχο να αποκωδικοποιήσει και να αναδείξει τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να παίξει το branding

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Εισαγωγή στο Brand

  • Ορισμός του Brand
  • Τι σημαίνει για την επιχείρηση
  • Case study (the customers’ view)
  • Τα όρια του Brand

Corporate Brand

  • Η επιχείρηση – Brand
  • Case study (if it has a market, brand it!!!)
  • Προσοχή στις «στρατηγικές παγίδες»

Βαθμολογείστε το Brand σας

  • Το φύλλο αξιολόγησης του Brand
  • Φιλοξενούμενος Ομιλητής (Σύνθεση υπηρεσιών)
  • Αξιολόγηση του Brand

Πως κτίζεται το Brand (θεωρία)

  • Το όραμα, οι στόχο και οι δυνατότητες
  • Η διακριτική αίσθηση
  • Η υλοποίηση
  • Case Study (small is beautiful)

Πως κτίζεται το Brand σας (πρακτική)

  • Case study
  • Συμμετοχική Εργασία

Συμπεράσματα

  • Παρουσίαση συμμετοχικών εργασιών
  • Το Brand για τους συμμετέχοντες
  • Η εργαλειοθήκη μου

Διάρκεια

24 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.