Στα στελέχη της επιχείρησης που έχουν (ή θα έχουν) την ευθύνη για καθένα από τα στάδια του branding (concept, marketing, management), ώστε να επιτύχουν άριστα αποτελέσματα στο εμπορικό (sales volume and revenue), οικονομικό (ratios) και στρατηγικό (Positioning, growth) επίπεδο. Επίσης, στα στελέχη επιχειρήσεων που καθορίζουν ή /και ελέγχουν τις στρατηγικές επιλογές της επιχείρησης, ώστε να αποκτήσουν, μέσα από το σεμινάριο, μια επιπλέον σημαντική επιλογή
Στο σύγχρονο περιβάλλον της παγκοσμιοποίησης, όλο και μεγαλύτερο μέρος του παγκοσμίου εμπορίου αφορά στα brands. Με δεδομένη την ανάγκη της ελληνικής επιχείρησης για επέκταση και αξιοποίηση των εμπορικών ευκαιριών που παρουσιάζονται στον διεθνή χώρο, το σεμινάριο έχει σαν κύριο στόχο να αποκωδικοποιήσει και να αναδείξει τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να παίξει το branding
Εισαγωγή στο Brand
Corporate Brand
Βαθμολογείστε το Brand σας
Πως κτίζεται το Brand (θεωρία)
Πως κτίζεται το Brand σας (πρακτική)
Συμπεράσματα
24 ώρες