Ακολούθησέ μας

Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΛΥΣΗ!

Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΛΥΣΗ!

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Σε ταραγμένες περιόδους όπως αυτή που ζούμε, οι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν να κάνουν επιλογές ανάμεσα στο να υιοθετήσουν μια κουλτούρα «επιβίωσης» ή μια νοοτροπία νέας επένδυσης. Η επικέντρωση και η συνήχηση με ένα περιβάλλον ανησυχίας οδηγούν, ως επί το πλείστον, σε λήψη αποφάσεων «επιβίωσης» και πολύ συχνά σε απώλεια των καλύτερων ευκαιριών για επένδυση.

Αυτό, όμως μπορεί να ανατραπεί: Η Κρίση να μετασχηματιστεί σε ευκαιρία και η επιβίωση σε ανάπτυξη. Αρκεί ο επιχειρηματίας να διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία.

  • Πότε μια επιχείρηση βρίσκεται μπροστά σε μια Κρίση: Μήπως η Κρίση δεν είναι αυτό που νομίζουμε;
  • Ποιά είναι η ανατροπή που έφερε η σύγχρονη έρευνα στην αντιμετώπιση της επιχειρησιακής Κρίσης; Γιατί και πως τεκμηρίωσε ότι κάθε Κρίση είναι πρωτίστως Κρίση στο Ανθρώπινο Δυναμικό;
  • Πως μπορούμε να αξιολογήσουμε το βαθμό επικινδυνότητας κι αν, ως επιχείρηση, ανήκουμε στην ομάδα «υψηλού κινδύνου»; Πως μπορούμε έγκαιρα να καταστρώσουμε το πλάνο για πρόληψη ή πρώιμη καταστολή της Κρίσης;
  • Πως έχει αλλάξει η οπτική μας για τα κύρια στοιχεία ενός πλάνου Καταστολής Κρίσης απ` όσα παραδοσιακά πιστεύαμε; Πως έχουν επηρεάσει την επιχειρησιακή στρατηγική αυτές οι αλλαγές;
  • Πως συνδέεται η επιχειρησιακή με την προσωπική Κρίση;
  • Ποιά είναι τα τρία μυστικά κλειδιά της επικοινωνιακής στρατηγικής στη διάρκεια της Κρίσης;
  • Γιατί η Κρίση πρέπει να πάψει να είναι μια ad hoc κατάσταση (απειλή) και χρειάζεται να γίνει καθημερινή μέριμνα για κάθε επιχειρηματία που στοχεύει στη διαρκή εξέλιξη.

Οφέλη σεμιναρίου:

Με το πέρας του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  1. Να ορίσει τι είναι Kρίση και τι ΔΕΝ είναι τόσο για τους επιχειρηματίες, όσο και για την επιχείρηση. (πολλές φορές η Κρίση έχει διαφορετικό νόημα για τον επιχερηματία και διαφορετικό για την επιχείρηση – πλαίσιο) καθώς και να προσδιορίσει τα είδη των κρίσεων. 
  2. Να επεξηγήσει και να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά τις προσεγγίσεις που χρειάζονται για να επιλυθούν οι αιτίες της Kρίσης κι όχι απλώς να κατευναστούν τα συμπτώματα. Καθώς οι αιτίες συνήθως σχετίζονται με δομικές και στρατηγικές συνιστώσες του συστήματος, η επέμβαση σ`αυτές πυροδοτεί ευκαιρίες ανάπτυξης που προηγουμένως η επιχείρηση ούτε καν να διανοηθεί δεν θα μπορούσε. 
  3. Να εκτιμήσει ποσοτικά την επικινδυνότητα που έχει η επιχείρησή του να αντιμετωπίσει σύντομα, Κρίση. 
  4. Να αποκτήσει γνώση των πρακτικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν μια γενικότερη υποδομή «υγείας» στην επιχείρηση.

Τα πλεονεκτήματα αυτού του προγράμματος σε σχέση με τα κλασσικά προγράμματα για τη διαχείριση κρίσης είναι ότι : α) στοχεύει όχι μόνο στην αντιμετώπιση της Κρίσης αλλά στον τρόπο που μπορεί ο επιχειρηματίας μέσα από αυτήν να ανιχνεύσει και να αξιοποιήσει τις καλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης β) συνδυάζει θεωρητικές πληροφορίες και νέα ερευνητικά δεδομένα.

Συγκεκριμένα, αξιοποιεί ένα πρωτότυπο επιστημονικό (υπό δημοσίευση) μοντέλο για την Κρίση, ασκήσεις που βοηθούν στην αφομοίωση των νέων τεχνικώνγ) και τεχνικές από σύγχρονες μεθόδους από την ατομική συμβουλευτική που έχουν μεταφερθεί σε συμβουλευτική οργανισμών.

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.