Ακολούθησέ μας

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

Που απευθύνεται:

Σε νέους πωλητές προϊόντων και υπηρεσιών που χρειάζονται σωστές και ολοκληρωμένες βάσεις για το επάγγελμά τους. Σε παλαιούς-έμπειρους πωλητές που θέλουν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους με σύγχρονες μεθοδολογίες προώθησης πωλήσεων.

Σκοπός:

Το σεμινάριο αποτελεί ένα εργαλείο εφαρμογής γνώσεων και δεξιοτήτων των πωλητών, που ασχολούνται με την προώθηση πωλήσεων υπηρεσιών και προϊόντων. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των πωλητών με την υλοποίηση σύγχρονης μεθοδολογίας σχεδιασμού και δράσης τους στην αγορά.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Ο πελάτης σήμερα-Διαχρονική και ενσωματωμένη αξία του πελάτη-Δυναμική της αγοράς
  • Ο ρόλος της επικοινωνίας στην πώληση
  • Προσωπικότητα και μορφές της συμπεριφοράς του πωλητή
  • Καθήκοντα του πωλητή
  • Στοχοθεσία.Μεθοδολογία στοχοθεσίας
  • Σχεδιασμός προσέγγισης της αγοράς
  • Η διαδικασία της πώλησης
  • Από τα χαρακτηριστικά των προϊόντων στα οφέλη
  • Λέξεις και φράσεις του πωλητή
  • Η συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στις πωλήσεις
  • Η γλώσσα της ενσυναίσθησης-Η ενεργητική ακρόαση του πελάτη
  • Τα προφίλ της προσωπικότητας των πελατών και η διαχείρισή τους από τον πωλητή
  • Οι αντιρρήσεις των πελατών και ο επαγωγικός τρόπος αντιμετώπισής τους
  • Η τεχνική της διαπραγμάτευσης-Αρχές και μεθοδολογία
  • Στάδια της πωλησιακής διαπραγμάτευσης
  • Εξυπηρέτηση πελατών και αντιμετώπιση παραπόνων

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.