Ακολούθησέ μας

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Πού απευθύνεται:

Το τηλέφωνο αποτελεί την αμεσότερη και την κυρίαρχη επιλογή επικοινωνίας των πελατών με τις εταιρίες και αντίστροφα. Κάθε τηλεφωνική επαφή μπορεί να εξελιχθεί σε μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης, ή να οδηγήσει σε ευκαιρία πώλησης. Η επιτυχία στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος έγκειται στις ικανότητες των υπαλλήλων της κάθε εταιρίας.  Επομένως, η εκπαίδευση στην επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία είναι προαπαιτούμενο για κάθε οργανισμό που θέλει να εκμεταλλευτεί αποτελεσματικά  τις δυνατότητες του μέσου.

Σκοπός:

  • Να αντιλαμβάνονται όλους του παράγοντες που επηρεάζουν την τηλεφωνική τους επικοινωνία.
  • Να ξεπερνούν τα επικοινωνιακά εμπόδια του τηλεφώνου δημιουργώντας μια επαγγελματική εικόνα και επικοινωνώντας αποτελεσματικά.
  • Να αντιλαμβάνονται τι είναι εξαιρετική εξυπηρέτηση και να την προσφέρουν στους πελάτες τους.
  • Να ενισχύσουν τις ικανότητες τους στη διαχείριση παραπόνων και αντιρρήσεων.
  • Να προσαρμόζουν την προσέγγιση και τη στάση τους, επικεντρωνόμενοι στην πώληση βάση αξίας και αναγκών.
  • Να αναγνωρίζουν και να αξιοποιούν ευκαιρίες Up selling και Cross Selling.
  • Να δημιουργούν σχέση συμβούλου (Εμπιστοσύνης) με τους πελάτες τους.
  • Να αναγνωρίζουν τους διαφορετικούς τύπους πελατών και να προσαρμόζουν ανάλογα την προσέγγιση τους.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Η τηλεφωνική επικοινωνία

  • Οι διαφορές επικοινωνίας μεταξύ προσωπικής και τηλεφωνικής επαφής
  • Ενεργητική ακρόαση. Ο τρόπος που λειτουργεί η τηλεφωνική ακρόαση και οι παράγοντες απόσπασης προσοχής
  • Αναγνωρίστε τη συναισθηματική κατάσταση και το επικοινωνιακό προφίλ των πελατών
  • Διαμορφώστε την επαγγελματική σας εικόνα στο τηλέφωνο (χαμόγελο, ευγένεια, τόνος φωνής, ρυθμός ομιλίας, διατύπωση μηνύματος κλπ.)
  • Ελέγξετε αποτελεσματικά τον αντίκτυπο των διατυπώσεων σας. Η τεχνική Positive Reinforcement
  • Η διαφορά προσέγγισης και διαχείρισης εισερχομένων ή εξερχομένων κλήσεων

Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου

  • Τι είναι εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και γιατί κάνει τη διαφορά
  • Οι 3 διαστάσεις του συστήματος εξυπηρέτησης πελατών. Ο τρόπος για να δημιουργείτε σταθερά εξαιρετικές εντυπώσεις, πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις
  • Η εξυπηρέτηση δημιουργεί εμπιστοσύνη και αυτή προετοιμάζει τις πωλήσεις
  • Διαχείριση παραπόνων. H τεχνική Take the HEAT

Πωλήσεις μέσω τηλεφώνου

  • Προσεγγίστε τους πελάτες βάσει του επικοινωνιακού προφίλ και της συναισθηματικής κατάστασης τους. Οι κατάλληλες ερωτήσεις και ο τρόπος παρουσίασης της πρότασης
  • Πουλήστε βάσει προσφερόμενης Αξίας και όχι τιμής
  • Μετατρέψτε τις ιδιότητες των προϊόντων σε οφέλη που θα έχουν νόημα για τους πελάτες
  • Τα 3 στάδια της πώλησης και επιτυχής χειρισμός καθενός από αυτά (Διερεύνηση, Υποστήριξη, Κλείσιμο)
  • 2 Εργαλεία διερεύνησης
  • Εξάσκηση στην αναγνώριση ευκαιριών και τη μετατροπή τους σε ανάγκες
  • 2 τεχνικές για το επιτυχές κλείσιμο της πώλησης
  • Αύξηση της συνολικής αξίας της συνεργασίας μέσω των τεχνικών του Upselling και του Cross Selling
  • Πως θα διαχειριστείτε με επιτυχία τις στάσεις πελατών όπως η Αδιαφορία, η Δυσπιστία, οι Αντιρρήσεις και η Αναβλητικότητα

Διάρκεια: 12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.