Το τηλέφωνο αποτελεί την αμεσότερη και την κυρίαρχη επιλογή επικοινωνίας των πελατών με τις εταιρίες και αντίστροφα. Κάθε τηλεφωνική επαφή μπορεί να εξελιχθεί σε μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης, ή να οδηγήσει σε ευκαιρία πώλησης. Η επιτυχία στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος έγκειται στις ικανότητες των υπαλλήλων της κάθε εταιρίας. Επομένως, η εκπαίδευση στην επαγγελματική τηλεφωνική επικοινωνία είναι προαπαιτούμενο για κάθε οργανισμό που θέλει να εκμεταλλευτεί αποτελεσματικά τις δυνατότητες του μέσου.
Η τηλεφωνική επικοινωνία
Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου
Πωλήσεις μέσω τηλεφώνου
Διάρκεια: 12 ώρες