Ακολούθησέ μας

ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Που απευθύνεται:

Σε νέους πωλητές που χρειάζονται σωστές και ολοκληρωμένες γνώσεις και τεχνικές για το επάγγελμά τους.  Σε παλαιούς πωλητές που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους με σύγχρονες μεθοδολογίες προώθησης πωλήσεων.

Σκοπός:

Το σεμινάριο αποτελεί ένα εργαλείο εφαρμογής γνώσεων και καλλιέργειας δεξιοτήτων του πωλητή, για επιτυχή προώθηση πωλήσεων Υπηρεσιών. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των πωλητών με την χρήση σύγχρονων μεθόδων δράσης στην αγορά.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Ο πελάτης σήμερα-Διαχρονική και ενσωματωμένη αξία του πελάτη- Δυναμική της αγοράς. Το προφίλ του πελάτη-οι απαιτήσεις του και η αξία του για την εταιρία. Πως διαμορφώνεται η αγορά σήμερα 
  • Ο ρόλος της επικοινωνίας στην πώληση
  • Η συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στις πωλήσεις. Μεθοδολογία ανάπτυξης συναισθηματικών δεξιοτήτων του πωλητή. Σ.Ν. είναι η ικανότητα αναγνώρισης και διαχείρισης από τον πωλητή τόσο των δικών του συναισθημάτων όσο και των συναισθημάτων των πελατών 
  • Προσωπικότητα και μορφές της συμπεριφοράς του πωλητή. Αναλύονται τα είδη των Συμπεριφορών που υπάρχουν και προσδιορίζονται τα στοιχεία που πρέπει να καλλιεργηθούν για βελτίωση της εικόνας του πωλητή 
  • Καθήκοντα του πωλητή
  • Στοχοθεσία. Μεθοδολογία στοχοθεσίας. Αναλύονται η έννοια και τα στοιχεία της στοχοθεσίας και περιγράφονται τα είδη των στόχων και η μεθοδολογία επίτευξής τους
  • Η διαδικασία της πώλησης. Τα Στάδια της πώλησης. Γίνεται ανάλυση της διαδικασίας προκειμένου να καταδειχθεί η σημαντικότητα όλων των σταδίων της 
  • Έρευνα αναγκών του πελάτη. Μεθοδολογία ερωτήσεων SPIN. Είναι διεθνώς καθιερωμένη μέθοδος εκμαίευσης των αναγκών του πελάτη με την υποβολή κατάλληλων ερωτήσεων. Ατομικές και ομαδικές ασκήσεις εφαρμογών. 
  • Από τα χαρακτηριστικά των Υπηρεσιών στα οφέλη. Η γνώση του πωλητή να μετατρέπει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που πουλάει σε οφέλη για τον πελάτη 
  • Λέξεις και φράσεις του πωλητή. Λέξεις και φράσεις που πρέπει να χρησιμοποιούνται η να αποφεύγονται κατά την πώληση 
  • Η ενεργητική ακρόαση του πελάτη. Μεθοδολογία για αποτελεσματική ακρόαση πολλαπλών οφελών 
  • Τα προφίλ της προσωπικότητας των πελατών και η διαχείρισή τους από τον πωλητή. Αναλύονται οι καθιερωμένοι διεθνώς τέσσερις βασικοί τύποι της προσωπικότητας και διδάσκεται ο τρόπος αναγνώρισης και διαχείρισής τους 
  • Οι αντιρρήσεις των πελατών και ο επαγωγικός τρόπος αντιμετώπισής τους
  • Αναλύεται η μεθοδολογία διαχείρισης των αντιρρήσεων 
  • Τεχνικές κλεισίματος της πώλησης. Επειδή η πρωτοβουλία της συμφωνίας της πώλησης είναι μέρος των καθηκόντων του πωλητή, αναλύονται οι διάφορες τεχνικές κλεισίματος 
  • Εξυπηρέτηση πελατών. Αναλύονται οι αρχές που διέπουν την εξυπηρέτηση των πελατών

Διάρκεια

12 ώρες 

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.