Απευθύνεται σε ανώτερα στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με το έργο Δημοσιότητας ή εκπροσωπούν την επιχείρησή τους στα ΜΜΕ.
Σκοπός:
Να γνωρίζουν οι συμμετέχοντες πως λειτουργούν τα ΜΜΕ, και πως να επιτυγχάνουν το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή τους. Επίσης, πως καλλιεργούνται οι καλές και εποικοδομητικές σχέσεις μεταξύ οργανισμού – στελεχών και ΜΜΕ- δημοσιογράφων ώστε η εικόνα που παρουσιάζεται να μην αδικεί την επιχείρηση.
Να γνωρίσουν πώς δομούν την ενημέρωση και πληροφόρηση του κοινού ώστε να είναι αξιόπιστη και αποτελεσματική. Επίσης να γνωρίσουν πως και γιατί πρέπει να γίνεται η επιλογή του εκπροσώπου και πως αποφεύγονται οι παγίδες
Συνοπτικό πρόγραμμα:
ΕΝΟΤΗΤΑ 1
Ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας: Τα πρώτα ΜΜΕ. Περιβάλλον των ΜΜΕ σήμερα
Οι δημόσιες σχέσεις, το γραφείο τύπου, τα ΜΜΕ
Σκοπός και ρόλος των ΜΜΕ
Η αποστολή του Δημοσιογράφου – Δημοσιογραφική δεοντολογία
Οι ομάδες κοινού ενός οργανισμού – Η κοινή γνώμη
Τι ζητάει μια επιχείρηση από τα ΜΜΕ
Πρόγραμμα Δημοσιότητας: Πως καταρτίζεται και πως εντάσσεται στο συνολικό επικοινωνιακό πρόγραμμα
ΕΝΟΤΗΤΑ 2
Η συνεργασία με τα ΜΜΕ – Προϋποθέσεις ομαλής συνεργασίας
Αξιοποίηση των ειδήσεων μιας επιχείρησης
Πώς οργανώνεται ένα Γραφείο Τύπου, πώς λειτουργεί, πώς υποστηρίζεται
Δελτίο Τύπου: Τι είναι, τι δεν είναι, τι πρέπει να περιλαμβάνει, πώς γράφεται, πού απευθύνεται – Video Realeases: που και πότε χρησιμοποιείται ένα Video Release , πως δημιουργείται
Παρουσίαση παραδειγμάτων, άσκηση
Συνέντευξη Τύπου: Σκοπός και διαδικασίες οργάνωσης, δημοσιογραφικός φάκελος, αξιολόγηση αποτελεσμάτων
Μέτρηση αποτελεσμάτων και αξιολόγηση δημοσιότητας
Αρχείο δημοσιεύσεων και εμφανίσεων: Τήρηση αρχείου, χαρακτηρισμός και αξιολόγηση