Ακολούθησέ μας

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (Μ.Μ.Ε.)

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (Μ.Μ.Ε.)

Που απευθύνεται:

Απευθύνεται σε ανώτερα στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με το έργο Δημοσιότητας ή εκπροσωπούν την επιχείρησή τους στα ΜΜΕ.

Σκοπός:

  • Να γνωρίζουν οι συμμετέχοντες πως λειτουργούν τα ΜΜΕ, και πως να επιτυγχάνουν το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή τους. Επίσης, πως καλλιεργούνται οι καλές και εποικοδομητικές σχέσεις μεταξύ οργανισμού – στελεχών και ΜΜΕ- δημοσιογράφων ώστε η εικόνα που παρουσιάζεται να μην αδικεί την επιχείρηση.
  • Να γνωρίσουν πώς δομούν την ενημέρωση και πληροφόρηση του κοινού ώστε να είναι αξιόπιστη και αποτελεσματική. Επίσης να γνωρίσουν πως και γιατί πρέπει να γίνεται η επιλογή του εκπροσώπου και πως αποφεύγονται οι παγίδες

Συνοπτικό πρόγραμμα:

ΕΝΟΤΗΤΑ 1

  • Ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας: Τα πρώτα ΜΜΕ. Περιβάλλον των ΜΜΕ σήμερα
  • Οι δημόσιες σχέσεις, το γραφείο τύπου, τα ΜΜΕ
  • Σκοπός και ρόλος των ΜΜΕ
  • Η αποστολή του Δημοσιογράφου – Δημοσιογραφική δεοντολογία
  • Οι ομάδες κοινού ενός οργανισμού – Η κοινή γνώμη
  • Τι ζητάει μια επιχείρηση από τα ΜΜΕ
  • Πρόγραμμα Δημοσιότητας: Πως καταρτίζεται και πως εντάσσεται στο συνολικό επικοινωνιακό πρόγραμμα

ΕΝΟΤΗΤΑ 2

  • Η συνεργασία με τα ΜΜΕ – Προϋποθέσεις ομαλής συνεργασίας
  • Αξιοποίηση των ειδήσεων μιας επιχείρησης
  • Πώς οργανώνεται ένα Γραφείο Τύπου, πώς λειτουργεί, πώς υποστηρίζεται
  • Δελτίο Τύπου: Τι είναι, τι δεν είναι, τι πρέπει να περιλαμβάνει, πώς γράφεται, πού απευθύνεται – Video Realeases: που και πότε χρησιμοποιείται ένα Video Release , πως δημιουργείται
  • Παρουσίαση παραδειγμάτων, άσκηση
  • Συνέντευξη Τύπου: Σκοπός και διαδικασίες οργάνωσης, δημοσιογραφικός φάκελος, αξιολόγηση αποτελεσμάτων
  • Μέτρηση αποτελεσμάτων και αξιολόγηση δημοσιότητας
  • Αρχείο δημοσιεύσεων και εμφανίσεων: Τήρηση αρχείου, χαρακτηρισμός και αξιολόγηση
  • Παρουσίαση – Reportage: βιβλιογραφία, επεξεργασμένο πληροφοριακό υλικό, φωτογραφικό υλικό κλπ.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3

  • Ο εκπρόσωπος της επιχείρησης – Spokesman : ευθύνες, υποχρεώσεις και δικαιώματα
  • Ο σύμβουλος και το έργο του
  • Συνέντευξη: στον τύπο, στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση. Προετοιμασία περιεχομένου, τεχνική παρουσίασης (φωτογραφήσεις, γλώσσα σώματος, προφορικός λόγος)
  • Σε περίπτωση κρίσης….
  • Άσκηση – οργάνωση, συνέντευξη τύπου – role playing με βιντεοσκόπηση και σχολιασμό των δρώμενων και των επιδόσεων

Διάρκεια

16 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.