Ο πωλητής είναι η πρώτη γραμμή της επιχείρησης. Ο πωλητής εκτός από το να ξέρει να πουλάει πρέπει και να αξιολογεί σε ποιόν πουλάει. Επίσης πρέπει να αναγνωρίζει νωρίς τις τάσεις και τους κινδύνους της αγοράς σε συνδυασμό με τις ανάγκες των πελατών, και να παίρνει άμεσα τα ενδεικνυόμενα μέτρα.
Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι πωλητές ορισμένες βασικές οικονομικές έννοιες που έχουν σχέση με την γενικότερη αξιολόγηση των πελατών τους. Αναλύονται θέματα μεταβαλλόμενων αναγκών λόγω εποχικότητας και δίνονται κανόνες για την αξιολόγηση της ρευστότητας, της σχέσης των ιδίων προς τα ξένα κεφάλαια, της κερδοφορίας και της αποδοτικότητας. Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται επίσης οι κλαδικοί και επιχειρησιακοί κίνδυνοι και διδάσκονται τρόποι αντιμετώπισης των. Επίσης διδάσκονται τρόποι αξιολόγησης της φερεγγυότητας και των αναγκών των πελατών.
Διάρκεια: 16 ώρες