Τo σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε μεσαία στελέχη επιχειρήσεων του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα όχι απαραίτητα οικονομικής κατευθύνσεως, πού θέλουν να αποκτήσουν τις απαραίτητες βασικές γνώσεις και τεχνικές δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στον ορθό τρόπο σχεδιασμού της χρηματοοικονομικής στρατηγικής της επιχειρήσεως σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το σεμινάριο μπορούν να το παρακολουθήσουν και στελέχη που έχουν επιχειρηματική εμπειρία σε άλλους τομείς αλλά ενδιαφέρονται στην απόκτηση βασικών χρηματοοικονομικών γνώσεων.
Είναι ή παροχή βασικών γνώσεων πού είναι απαραίτητες για την κατανόηση βασικών θεμάτων στο χώρο της διοίκησης της επιχειρήσεως. Το σεμινάριο διδάσκει τη πρακτική χρησιμότητα των βασικών οικονομικών εργαλείων που είναι απαραίτητα για την άσκηση της οικονομικής διοίκησης.
Α. Βασικά στοιχεία των Οικονομικών για το Μάνατζμεντ
Οικονομικά της αποτελεσματικής διοίκησης
Κατανόηση των αγορών
Αναγνώριση της χρονικής αξίας του χρήματος
Στόχοι των επιχειρήσεων
Β. Δυνάμεις της αγοράς: Προσφορά και Ζήτηση
Προσδιοριστικοί παράγοντες της ζήτησης και της προσφοράς
Ισορροπία της αγοράς
Συγκριτική στατική ανάλυση
Γ. Διαδικασία και Κόστος Παραγωγής
Συνάρτηση παραγωγής
Ο ρόλος του Μάνατζερ στη παραγωγική διαδικασία
Συναρτήσεις κόστους
Συναρτήσεις κόστους πολλαπλής παραγωγής
Δ. Διαχείριση των ανταγωνιστικών και μονοπωλιακών επιχειρήσεων
Τέλειος Ανταγωνισμός
Μονοπώλιο
Μεγιστοποίηση κερδών
Μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Ολιγοπωλιακές αγορές
Ε. Βασικές έννοιες για την ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων
Χρηματοοικονομικές καταστάσεις
Βασικοί χρηματοοικονομικοί δείκτες κερδοφορίας, αποδοτικότητος, ρευστότητας και διάρθρωσης κεφαλαίων
Έννοια του κεφαλαίου κινήσεως
Ταμειακός κύκλος της επιχείρησης
ΣΤ. Ειδικά θέματα Επιχειρηματικής Στρατηγικής
Πολιτική μείωσης τιμών για αποτροπή εισόδου στην αγορά
Επιθετική τιμολόγηση για μείωση του ανταγωνισμού
Αστοχία της Αγοράς
12 ώρες