Σε ιδιοκτήτες, υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς επίσης σε πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιότητες.
Ο τρόπος λειτουργίας ενός καταστήματος και η ‘’ατμόσφαιρα” που επικρατεί στο εσωτερικό του, γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πελάτες επηρεάζοντας έτσι την πρόθεσή τους να αγοράσουν.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες να συμβάλλουν, αφενός στην ελαχιστοποίηση των εσωτερικών προβλημάτων που παρουσιάζονται στη διάρκεια λειτουργίας του καταστήματος, αφετέρου στη διαμόρφωση ελκυστικότερης εικόνας προς του καταναλωτές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
ENOTHTA 2 ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 MERCHANDISING
16 ώρες