Ακολούθησέ μας

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ& ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Που απευθύνεται:

Σε ιδιοκτήτες, υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς επίσης σε πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιότητες.

Σκοπός:

Ο τρόπος λειτουργίας ενός καταστήματος και η ‘’ατμόσφαιρα” που επικρατεί στο εσωτερικό του, γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πελάτες επηρεάζοντας έτσι την πρόθεσή τους να αγοράσουν. 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες να συμβάλλουν, αφενός στην ελαχιστοποίηση των εσωτερικών προβλημάτων που παρουσιάζονται στη διάρκεια λειτουργίας του καταστήματος, αφετέρου στη διαμόρφωση ελκυστικότερης εικόνας προς του καταναλωτές.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

  • Διαμορφώστε την εικόνα του καταστήματος σας επιλέγοντας την κατάλληλη στρατηγική Marketing

ENOTHTA 2 ΠΩΛΗΣΕΙΣ

  • Ο ρόλος του πωλητή στη διαμόρφωση της εικόνας του καταστήματος
  • Διερευνήστε την πραγματική του ανάγκη και προτείνετε το κατάλληλο προιόν
  • Εντοπίστε και προβάλετε τα οφέλη που προσδοκά από το προιόν
  • Χειριστείτε επιδέξια τυχόν αντιρρήσεις και κλείστε την πώληση
  • Διαβάστε την γλώσσα του σώματος του πελάτη και εντοπίστε σημάδια που θα σας βοηθήσουν να κλείσετε την πώληση με επιτυχία
  • Δημιουργία σχέσης «κερδίζω — κερδίζεις» μεταξύ πελάτη — πωλητή
  • Προσέγγιση και υποδοχή του πελάτη, συμπεριφορές που δημιουργούν θετική πρώτη εντύπωση
  • Διερεύνηση πραγματικής ανάγκης του πελάτη, τεχνική ανοικτών – κλειστών ερωτήσεων
  • Μεθοδολογία αποτελεσματικού χειρισμού των αντιρρήσεων. Πώς η αντίρρηση συμβάλει στο κλείσιμο της πώλησης
  • Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για το κλείσιμο της πώλησης
  • Συμπληρωματική πώληση, πότε και ποια προϊόντα μπορώ να προτείνω ως συμπληρωματικά
  • Επικρότηση απόφασης αγοράς, ψυχολογική υποστήριξη του πελάτη
  • Λέξεις και φράσεις του πωλητή που κτίζουν εμπιστοσύνη

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • Επιλέξτε τον κατάλληλο πωλητή μέσω συνέντευξης (interview)
  • Εκπαιδεύστε και εντάξτε στην ομάδα τους νέους συνεργάτες σας γρήγορα και αποτελεσματικά
  • Παρακινείστε το προσωπικό των πωλήσεων μεγιστοποιόντας έτσι την απόδοση του
  • Χειριστείτε αποτελεσματικά τους συνεργάτες σας που δεν θέλουν/δεν ξέρουν πως/δεν μπορούν να αποδώσουν

ΕΝΟΤΗΤΑ 4 MERCHANDISING

  • Δημιουργήστε ελκυστική εικόνα του καταστήματος σας ,διαμορφώνοντας κατάλληλα τις εσωτερικές και εξωτερικές βιτρίνες και ράφια. 

Διάρκεια

16 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.