Ακολούθησέ μας

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ MARKETING PLAN

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ MARKETING PLAN

Που απευθύνεται:

Απευθύνεται σε στελέχη Marketing και πωλήσεων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης του κύκλου ζωής ενός προΐόντος.

Σκοπός:

Σκοπός είναι η κατανόηση και η παρακολούθηση του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και οι ενέργειες που απαιτούνται κατά την εξέλιξή του.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Διάγραμμα της εξέλιξης των πωλήσεων προϊόντων διαχρονικά
  • Τα στάδια στον κύκλο ζωής του προϊόντος
  • Το διάγραμμα των κερδών της επιχείρησης
  • Η σημασία της καταγραφής του «κύκλου ζωής» των προϊόντων
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την εμπορικότητα στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής του προϊόντος
  • Πόσο ρεαλιστική είναι η θεωρία του κύκλου ζωής του προϊόντος
  • Ο πίνακας της αξίας του πακέτου προϊόντων της επιχείρησης
  • Τα στάδια του κύκλου ζωής των προϊόντων και το Merchandising στα καταστήματα
  • Προβλήματα που δημιουργούνται από τις αποκλίσεις στο ετήσιο πρόγραμμα δράσης της επιχείρησης
  • Τι περιλαμβάνει το ετήσιο πρόγραμμα δράσης της επιχείρησης
  • Χρονοδιάγραμμα και τα στάδια του προγράμματος δράσης της επιχείρησης
  • Καθορισμόςστόχων/ Marketing Audit / SWOT Analysis
  • Υποθέσεις (assumptions) / Προσδιορισμός επιθυμητών αποτελεσμάτων (SMART)
  • Σχεδιασμός εναλλακτικών στρατηγικών Marketing
  • Ορισμός χρονοδιαγραμμάτων &Action Plan
  • Επικοινωνία των προγραμμάτων / Μέτρηση και αναθεώρηση

Διάρκεια

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.