Σε στελέχη επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια συνοπτική εικόνα των βασικών εννοιών, αρχών και διαδικασιών που εφαρμόζονται στις Πωλήσεις Εξωτερικού – Εξαγωγές
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της διαδικασίας εξαγωγών (έρευνα Marketing στις ξένες αγορές και εξαγωγικό Marketing Plan)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Εισαγωγή στην διαδικασία των εξαγωγών
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Θα εξάγουμε ή όχι; Και πως
Στρατηγικά και τακτικά θέματα τα οποία θα πρέπει να κατανοηθούν πριν η επιχείρηση αποφασίσει την εμπλοκή της ή μη στο Διεθνές Marketing (Σε ποιες χώρες θα επεκταθούμε, βαθμός — έκταση εμπλοκής, πως θα γίνει η είσοδος, Πρόγραμμα Marketing, Οργανωτικό Σχήμα, Έλεγχος Υλοποίησης Προγραμμάτων Marketing)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Η Έρευνα Marketingστις ξένες αγορές
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Εξαγωγικό Marketing Plan
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της διαδικασίας εξαγωγών (έρευνα Marketing στις ξένες αγορές και εξαγωγικό Marketing Plan)