Σε Στελέχη του Marketing & των Πωλήσεων. Σε Γενικούς, Εμπορικούς Διευθυντές, Δ/ντές Εξαγωγών & Περιφερειακούς Δ/ντές που ελέγχουν Διεθνείς δραστηριότητες μιας διεθνικής εταιρείας.
Να προσδιορίσει τις ακριβείς διεργασίες που καλούνται να πραγματοποιούν στην καθημερινή επαγγελματική ζωή η κάθε μία από τις πλευρές των Marketing – Πωλήσεων. Έτσι θα προσδιορισθούν οι ενέργειες και λειτουργίες των δύο δραστηριοτήτων που είτε είναι διαφορετικές, είτε συμπλέουν, είτε τέλος αλληλοσυμπληρώνονται
12 ώρες