Σε όλους τους εργαζόμενους, τα στελέχη, τις γραμματείς, τις executive assistants και τις administrative assistants που είναι φορτισμένες με την συγγραφή, την σύνταξη και την πληκτρολόγηση των επιχειρηματικών επιστολών και των άλλων εγγράφων στην Ελληνική ή την Αγγλική γλώσσα.
Η κατανόηση της σημασίας της γραπτής επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης, της ανάδειξης των σημαντικών στοιχείων της αρχιτεκτονικής των εμπορικών ή άλλων επιστολών, ώστε οι καταρτιζόμενες να βοηθήσουν τον προϊστάμενό τους να:
Τα δέκα (10) χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής γραπτής επικοινωνίας.
Η επιστολή για την άρνηση κάποιου αιτήματος
Η πειστική επιστολή
Εσωτερικές εγκύκλιοι και σύντομες αναφορές
Μία μακροσκελής αναφορά:
Γράφω πολιτικές και διαδικασίες της επιχείρησης:
Γλωσσικές παρατηρήσεις στην εμπορική αλληλογραφία:
Η εμπορική επιστολή
Η τραπεζιτική αλληλογραφία
Εμπορική αλληλογραφία
Μεταφορά και ασφάλιση
Λογιστική
Πραγματικά παραδείγματα και μελέτες θέματος
12 ώρες