Σε νέους πωλητές, αλλά και σε παλαιότερους, που πιστεύουν, πως ήρθε η ώρα να συμπληρώσουν την εμπειρία τους με τη συστηματοποίηση των ενεργειών και το συντονισμό τους με τις πιο σύγχρονες τάσεις, σε νέους επιχειρηματίες και σε διοικητικά ή στελέχη υποστήριξης πωλήσεων που εμπλέκονται στην ανάπτυξη του κύκλου εργασιών μέσω των πωλήσεων.
Το πρόγραμμα εγγυάται α) στους συμμετέχοντες την αποκάλυψη των πιο σημαντικών «μυστικών» της επιτυχίας του σύγχρονου πωλητή, με σκοπό να κάνει τη δουλειά τους ακόμα πιο ευχάριστη, ενδιαφέρουσα και επικερδή και β) στις επιχειρήσεις, τη δημιουργία στελεχών πιο συνειδητοποιημένων, οργανωμένων, μεθοδικών και επικοινωνιακών με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαχείριση των πόρων και επενδυτικών προγραμμάτων τους
Οι πωλήσεις αποτελούν αναμφισβήτητα ένα χώρο με εξαιρετικό ενδιαφέρον, δυνατότητες εξέλιξης και εξαιρετικές αποδοχές και έχει για το λόγο αυτό συγκεντρώσει το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού νέων, δραστήριων, δυναμικών και φιλόδοξων ανθρώπων.
Οι σύγχρονες όμως ανάγκες της αγοράς δεν εξυπηρετούνται αποκλειστικά και μόνο από αυτά και μόνο τα ούτως ή άλλως σημαντικά χαρακτηριστικά των σημερινών πωλητών. Υπάρχουν πλέον μεγάλες απαιτήσεις σε ικανότητες διαχείρισης πελατολογίου, «αριθμών», στρατηγικής άποψης της αγοράς, στοχοθέτησης και διαχείρισης στόχων πωλήσεων και κερδοφορίας και διαχείρισης χρόνου.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Βασικές έννοιες Marketing
Γενικά περί Πωλήσεων – Μορφές – Είδη
Ο ρόλος του Πωλητή
Η δεοντολογία του πωλητή
Τα στάδια της Πώλησης
Η διαδικασία της πώλησης
Διερεύνηση αναγκών του πελάτη
Τεχνικές παρουσιάσεων
Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
Το κλείσιμο της πώλησης
Customer Care, Χειρισμός παραπόνων
Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
Ομαδική συμπεριφορά του πωλητή
Πρακτικές περιπτώσεις, οδηγίες, Role Playing, Μαγνητοσκόπηση, Κριτική
12 ώρες