Σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητες επικοινωνίας, συμπεριφοράς, διοίκησης, ελέγχου και παρακίνησης των συνεργατών τους και σε πωλητές που χρειάζεται να αντιλαμβάνονται με ένα πιο αποτελεσματικό τρόπο την επικοινωνία τους και τους τρόπους εξυπηρέτησης της πελατείας τους.
Η ανάπτυξη των τεχνικών εκείνων που δίνουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αναπτύσσουν και αξιοποιούν τις ικανότητές τους για αυτεπίγνωση, αυτοκυριαρχία και αυτοέλεγχο, επίγνωση των συναισθηματικών αναγκών των άλλων, επιτυχή διαπροσωπική επικοινωνία και αποτελεσματική συνεργασία.
12 ώρες