Ακολούθησέ μας

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΕΥΝΩΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΕΥΝΩΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Που απευθύνεται:

Αυτό το Σεμινάριο θα αποδειχθεί πολύτιμο για οποιονδήποτε υπεύθυνο για το σχεδιασμό, τη διεξαγωγή ή την επίβλεψη ενός ερευνητικού προγράμματος που στοχεύει στη μέτρηση του επιπέδου ικανοποίησης του προσωπικού σε σχέση με συγκεκριμένα Συγκεκριμένα απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων Ποιότητας, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και γενικότερα σε στελέχη και επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις και να αναπτύξουν δεξιότητες στο σχεδιασμό, τη διεξαγωγή, επεξεργασία και ανάλυση Ερευνών Προσωπικού.

Σκοπός:

Η εκτενής παρουσίαση, με κατανοητό και εύληπτο τρόπο, των βασικών εννοιών, σύγχρονων απόψεων και τεχνικών σχεδιασμού, διεξαγωγής, επεξεργασίας και ανάλυσης επιτυχημένων Συστημάτων Μέτρησης Ικανοποίησης του Προσωπικού από την αρχή έως το τέλος βασισμένων σε πραγματικά και ρεαλιστικά υποδείγματα και μελέτες περιπτώσεων.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Εισαγωγή, Στόχοι & Προσδοκίες
  • Αξιολογώντας και Βελτιώνοντας τον Οργανισμό μας
  • Ορίζοντας την Εργασιακή Ικανοποίηση o Θεωρητικές Προσεγγίσεις της Εργασιακής Ικανοποίησης o Τα Αίτια Εργασιακής Ικανοποίησης Εξωτερικοί (Οργανωτικοί) Παράγοντες Εσωτερικοί (Ατομικοί) Παράγοντες o Η φιλοσοφία των εταιρειών σε θέματα Εργασιακής Ικανοποίησης o Εργαλεία Μέτρησης της Εργασιακής Ικανοποίησης
  • Ερευνητική Διαδικασία o Ορισμός της επιστημονικής έρευνας o Βασικές έννοιες Στατιστικής o Τύποι ερευνών και πού στοχεύουν o Βασικά στάδια μίας έρευνας
  • Σχεδιασμός του ερωτηματολογίου
  • Διεξαγωγή Έρευνας και Διαχείριση Ερωτηματολογίου
  • Η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας o Επιλογή μεθόδου ανάλυσης των δεδομένων: Ανάλυση των δυνατών σημείων και σημείων προς βελτίωση, έλεγχος τάσεων, Quadrant Ανάλυση, συγκρίσεις υπο-ομάδων, σύγκριση δεδομένων (benchmarking)
  • Παρουσίαση των Αποτελεσμάτων o Μέθοδοι επικοινωνίας και παρουσίασης δεδομένων και αποτελεσμάτων o Σύνταξη ερμηνευτικών εκθέσεων o Τι γραφήματα ταιριάζουν καλύτερα για κάθε τύπο ερωτήματος. o Καλές πρακτικές σχεδιασμού γραφικών που κρατούν τον αναγνώστη εστιασμένο στο περιεχόμενο o Τεχνικές και όρια κοινοποίησης αποτελεσμάτων έρευνας o Tips για την αποφυγή λανθασμένων ερμηνειών
  • Αποτελέσματα και σχεδιασμός δράσεων. o Έχετε τα αποτελέσματα της Έρευνας. Τώρα τι κάνετε; Αναλαμβάνοντας δράση σχετικά με τα αποτελέσματα o Απλά Βήματα για πιο Ικανοποιημένους Υπαλλήλους o Πόσο συχνά πρέπει να επαναλαμβάνεται η Έρευνα;
  • Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με τις Έρευνες Προσωπικού
  • Κύρια μαθησιακά μηνύματα και τελικά συμπεράσματα

Διάρκεια

16 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.