Απευθύνεται σε ανώτερα και ανώτατα στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων που προβληματίζονται και μεριμνούν για την παρουσία και την εικόνα της επιχείρησής τους στο σημερινό περιβάλλον των Μέσων Ενημέρωσης
Να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες το περιβάλλον και τη δομή των Μέσων Ενημέρωσης σήμερα -πως λειτουργούν, πως και από τι επηρεάζονται. Να κατανοήσουν την σημαντικότητα της δημιουργίας πλαισίου σχέσεων με τα ΜΜΕ και τον τρόπο καλλιέργειάς τους. Να εξοικειωθούν με εργαλεία και μεθόδους ανάπτυξης και μέτρησης της δημοσιότητος.
Ενότητα 1
Ενότητα 2
Ενότητα 3
12 ώρες