α) σε Στελέχη τμημάτων Μάρκετινγκ που θα εμπλουτίσουν τις δεξιότητες σχεδιασμού και εφαρμογής, μέσα από μια δομημένη προσέγγιση ανάλυσης της αγοράς, και ανάπτυξης προγραμμάτων Μάρκετινγκ.
β) σε Διευθυντικά Στελέχη που θα κατανοήσουν το πώς η αξία του εξαιρετικού Μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία των επιχειρήσεων, καθώς και το πώς να ελέγχουν την απόδοση των δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ.
γ) το πρόγραμμα είναι επίσης κατάλληλο, για νέους και ελεύθερους επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες ατομικών και μικρών επιχειρήσεων, καθώς και για φοιτητές ΑΕΙ – ΤΕΙ.
Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση της επιχειρηματικής σας απόδοσης. Για να ευδοκιμήσουν σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, οι εταιρείες πρέπει να αναπτύξουν σχέδια Μάρκετινγκ που να ευθυγραμμίζονται με τους πελάτες τους και τους διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές τους. Χωρίς ολοκληρωμένες και καινοτόμες πρακτικές και στρατηγικές, οι επιχειρήσεις θα προσπαθούν με δυσκολία για τη δημιουργία αξίας, ανάπτυξης
Το Μάρκετινγκ ως διαδικασία δημιουργίας Αξίας
Ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς
Επιλογή Αγορών-Στόχο και Χωροθέτηση του προϊόντος
Ανάπτυξη ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ για τη δημιουργία μέγιστης αξίας προς το πελάτη
Δεσμεύοντας τη δημιουργηθήσα αξία
Η απορρόφηση και χρήση των κοινωνικών δικτύων από το Μάρκετινγκ
Διάρκεια: 12 ώρες