Ακολούθησέ μας

ΤΟ MARKETING ΣΗΜΕΡΑ

ΤΟ MARKETING ΣΗΜΕΡΑ

ΤΟ MARKETING ΣΗΜΕΡΑ

Πού απευθύνεται:

Το πρόγραμμα καλύπτει τις ανάγκες δύο διακριτών ομάδων στελεχών:

α) σε Στελέχη τμημάτων Μάρκετινγκ που θα εμπλουτίσουν τις δεξιότητες σχεδιασμού και εφαρμογής, μέσα από μια δομημένη προσέγγιση ανάλυσης της αγοράς, και ανάπτυξης προγραμμάτων Μάρκετινγκ.

β) σε Διευθυντικά Στελέχη που θα κατανοήσουν το πώς η αξία του εξαιρετικού Μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία των επιχειρήσεων, καθώς και το πώς να ελέγχουν την απόδοση των δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ.

γ) το πρόγραμμα είναι επίσης κατάλληλο, για νέους και ελεύθερους επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες ατομικών και μικρών επιχειρήσεων, καθώς και για φοιτητές ΑΕΙ – ΤΕΙ.

 

Σκοπός:

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση της επιχειρηματικής σας απόδοσης. Για να ευδοκιμήσουν σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, οι εταιρείες πρέπει να αναπτύξουν σχέδια Μάρκετινγκ που να ευθυγραμμίζονται με τους πελάτες τους και τους διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές τους. Χωρίς ολοκληρωμένες και καινοτόμες πρακτικές και στρατηγικές, οι επιχειρήσεις θα προσπαθούν με δυσκολία για τη δημιουργία αξίας, ανάπτυξης

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Το Μάρκετινγκ ως διαδικασία δημιουργίας Αξίας

  • Το πλαίσιο ανάλυσης των ευκαιριών και των κινδύνων της αγοράς, καθώς και την κατανόηση των αναγκών των πελατών με τη χρήση σύγχρονων τεχνικών.
  • Ο ρόλος της δημιουργίας αξίας για την απόκτηση και διατήρηση πελατών.

Ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς

  • Κατανοώντας την αγοραστική διαδικασία λήψης αποφάσεων
  •  Ο καθορισμός των αναγκών και των επιθυμιών των υφιστάμενων και μελλοντικών πελατών
  • Τεχνικές έρευνας για την κατανόηση της αγοράς, των πελατών και των προοπτικών τους.

Επιλογή Αγορών-Στόχο και Χωροθέτηση του προϊόντος

  • Τα πλεονεκτήματα της τμηματοποίησης της αγοράς
  • Χωροθέτηση προϊόντων ως το θεμέλιο για την ανάπτυξη του μίγματος Μάρκετινγκ
  • Τυποποίηση έναντι εξατομίκευσης: ο κόσμος του 1-to-1  Μάρκετινγκ

Ανάπτυξη ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ για τη δημιουργία μέγιστης αξίας προς το πελάτη

  • Σχεδιάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν σημαντική αξία για τον πελάτη
  • Το «επαυξημένο» προϊόν σαν αντίδοτο για την εμπορευματοποίηση
  • Marketing σχεδιασμός των επικοινωνιών: τον προϋπολογισμό και το μίγμα των μέσων ενημέρωσης
  • Πηγαίνοντας στην αγορά: σχεδιασμός και διαχείριση του δικτύου διανομής
  • Το Διαδίκτυο ως αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων online

Δεσμεύοντας τη δημιουργηθήσα αξία

  • Τιμολόγηση: μετατόπιση από το κόστος σε τιμολόγηση βάση αξίας
  • Χαρακτηριστικά των αποδοτικών πρακτικών τιμολόγησης

Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα

Η απορρόφηση και χρήση των κοινωνικών δικτύων από το Μάρκετινγκ


Διάρκεια: 12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.