ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 3dStudioMax
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Εκκίνηση του προγράμματος
- Οθόνη σχεδίασης
- Διαχείριση της οθόνης σχεδίασης
- Μενού, Πλαίσια διαλόγου, Ρυθμίσεις
- Διαχείριση αρχείων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
- Διαδικασία σχεδίασης
- Πλοήγηση σε μια σκηνή
- Εργαλεία επιλογής αντικειμένων
- Κατηγορίες αντικειμένων
- Υλικά
- Φωτισμός και κάμερες
- Απόδοση τρισδιάστατου αντικειμένου (Rendering)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
- Στοιχειώδη αντικείμενα
- Καμπύλες (Splines)
- Δημιουργία σύνθετων αντικειμένων
- Editable Patches
- Patch Grids
- Meshes
- Polymeshes
- NURBS
- Εργαλεία μετακίνησης, περιστροφής, ευθυγράμμισης και αλλαγής μεγέθους αντικειμένων
- Πεδία Δυνάμεων (Space Warps) Και Σωματίδια (Particle Systems)
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΜΕΡΕΣ
- Είδη φωτισμού, Είδη κάμερας, Εφέ κάμερας
ΥΛΙΚΑ
- Είδη υλικών, Υφές, Σχεδίαση υφών, Χαρτογράφηση υφής
ΕΦΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ (Rendering)
- Τρόποι απόδοσης, Μηχανές απόδοσης, Βελτιστοποίηση απόδοσης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ
- Δημιουργία χαρακτήρα
- Δημιουργία χαρακτήρα με το Character Studio
- Κίνηση χαρακτήρα
- Διαχείριση πλήθους χαρακτήρων
ANIMATION
- Βασικές αρχές
- Διαχείριση χρόνου – καρέ
- Ιεραρχία και κινηματική
- Ελεγκτές (controllers) και περιορισμοί (restraints)
- Αποθήκευση και απόδοση animation
- Είδη αρχείων
- Συνεργασία 3dStudioMaxμε άλλα προγράμματα (Autocad, Photoshop, CorelDraw, Lightwaveκ.λ.π.)
- 3d Studio MaxκαιInternet