Ακολούθησέ μας

AFTER SALES SUPPORT

AFTER SALES SUPPORT

Που απευθύνεται:

Απευθύνεται σε στελέχη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, του τμήματος πωλήσεων καθώς επίσης και στελέχη του τμήματος Marketing.

Σκοπός:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι αρχικά η αναγνώριση από τους συμμετέχοντες της αξίας της Ομαδικής Εργασίας και στη συνέχεια η αναγνώριση και η κατανόηση βασικών εννοιών που άπτονται της εξυπηρέτησης, ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Το After Sale Support ως κρίκος της αλυσίδας παροχής αξίαςΟρισμός της εξυπηρέτησης
  • Εξυπηρέτηση και πωλήσεις
  • Εξυπηρέτηση και διατήρηση πελατών
  • Εξυπηρέτηση και ποιότητα
  • Προσδοκίες πελατών
  • Ο τρόπος σκέψης του πελάτη σήμερα
  • Αναγνώριση Συμπεριφοράς Πελάτη: TCT ( Τ Customer Theory)
  • Χειρισμός Αντιρρήσεων
  • Διαδικασία χειρισμού παραπόνων
  • Προσέγγιση One to One. Γλώσσα Σώματος
  • Δημιουργία εμπειριών
  • Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των πελατών)
  • Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των επιχειρήσεων)
  • Διατήρηση πελατών και δείκτης κερδοφορίας
  • Στρατηγικές εξυπηρέτησης
  • Ο δεκάλογος της ποιοτικής εξυπηρέτησης

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.