Σε Διευθυντές, Προϊστάμενους και Στελέχη Οργανισμών/Επιχειρήσεων, στους τομείς: Ανώτατης Διοίκησης, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Ασφάλειας, Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων, Πωλήσεων, Παραγωγής, Marketing, Ποιοτικού Ελέγχου, Τεχνικού Τμήματος, Project Management, Demand Management, Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας και Διαχείρισης Συγκρούσεων/Κρίσεων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν/εξασκήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα αρμοδιότητας τους, στην προσπάθεια της ενάσκησης των καθηκόντων τους στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον (εξωτερικό/εσωτερικό) των Οργανισμών/Επιχειρήσεων.
Βασική προϋπόθεση για την παρακολούθηση του σεμιναρίου από τους συμμετέχοντες, αποτελεί: η ύπαρξη γνώσεων ηγεσίας (leadership) και διοικητικής (management), καθώς και η εργασιακή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης
Nα παρασχεθούν οι βασικές γνώσεις, ώστε να μεγιστοποιηθεί η αποδοτικότητα στο εργασιακό περιβάλλον, καθώς επίσης να αυξηθεί η επίδοση και να βελτιωθεί η εσωτερική/εξωτερική επικοινωνία του οργανισμού/ επιχείρησης. Με την ολοκλήρωσή του, το σεμινάριο θα έχει δώσει σε όλους τους εκπαιδευόμενους τις απαραίτητες γνώσεις για την επίλυση ζητημάτων ψυχολογικού ενδιαφέροντος, στα πλαίσια του λειτουργικού πλαισίου των οργανισμών/επιχειρήσεων.
Το σεμινάριο αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό, με άσκηση βάσει σεναρίου, σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο που έχει εφαρμογή σε πραγματικό επιχειρηματικό και επιχειρησιακό περιβάλλον, ώστε οι συμμετέχοντες σε αυτό, να είναι σε θέση έγκαιρα, μεθοδευμένα και αποτελεσματικά να προσδιορίζουν τις πηγές εκείνες που επιφέρουν κρίσιμες καταστάσεις, ώστε να διορθώνουν τα αίτια των προβλημάτων πριν ακόμη αυτά εμφανισθούν, προς διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας του οργανισμού/επιχείρησης.
12 ώρες