Ακολούθησέ μας

BUSINESS PSYCHOLOGY

BUSINESS PSYCHOLOGY

Που απευθύνεται:

Σε Διευθυντές, Προϊστάμενους και Στελέχη Οργανισμών/Επιχειρήσεων, στους τομείς: Ανώτατης Διοίκησης, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Ασφάλειας, Διαχείρισης Εταιρικών Κινδύνων, Πωλήσεων, Παραγωγής, Marketing, Ποιοτικού Ελέγχου, Τεχνικού Τμήματος, Project Management, Demand Management, Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας και Διαχείρισης Συγκρούσεων/Κρίσεων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν/εξασκήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα αρμοδιότητας τους, στην προσπάθεια της ενάσκησης των καθηκόντων τους στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον (εξωτερικό/εσωτερικό) των Οργανισμών/Επιχειρήσεων. 

Βασική προϋπόθεση για την παρακολούθηση του σεμιναρίου από τους συμμετέχοντες, αποτελεί: η ύπαρξη γνώσεων ηγεσίας (leadership) και διοικητικής (management), καθώς και η εργασιακή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης

Σκοπός:

Nα παρασχεθούν οι βασικές γνώσεις, ώστε να μεγιστοποιηθεί η αποδοτικότητα στο εργασιακό περιβάλλον, καθώς επίσης να αυξηθεί η επίδοση και να βελτιωθεί η εσωτερική/εξωτερική επικοινωνία του οργανισμού/ επιχείρησης. Με την ολοκλήρωσή του, το σεμινάριο θα έχει δώσει σε όλους τους εκπαιδευόμενους τις απαραίτητες γνώσεις για την επίλυση ζητημάτων ψυχολογικού ενδιαφέροντος, στα πλαίσια του λειτουργικού πλαισίου των οργανισμών/επιχειρήσεων.

Το σεμινάριο αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό, με άσκηση βάσει σεναρίου, σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο που έχει εφαρμογή σε πραγματικό επιχειρηματικό και επιχειρησιακό περιβάλλον, ώστε οι συμμετέχοντες σε αυτό, να είναι σε θέση έγκαιρα, μεθοδευμένα και αποτελεσματικά να προσδιορίζουν τις πηγές εκείνες που επιφέρουν κρίσιμες καταστάσεις, ώστε να διορθώνουν τα αίτια των προβλημάτων πριν ακόμη αυτά εμφανισθούν, προς διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας του οργανισμού/επιχείρησης.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  1. Ανάλυση της ‘’συμπεριφοράς’’ (σύμφωνα με τις ‘’επιστήμες υγείας’’), Χάρτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς (σύμφωνα με το νευρογλωσσικό προγραμματισμό), Θεωρία των Maslow και Bandura.
  2. Η επικοινωνία ως ‘’διαδικασία’’ (το ‘’διαδικαστικό πλαίσιο’’ της επικοινωνίας, κωδικοποίηση, αποκωδικοποίηση και ανατροφοδότηση, τα επίπεδα της επικοινωνίας, τα εμπόδια στην επικοινωνία).
  3. Η διαχείριση των πολλαπλών σχέσεων (δημιουργία των σχέσεων, παράγοντες που επηρεάζουν τις σχέσεις, μεθοδολογικό πλαίσιο θεμελίωσης της διαχείρισης των σχέσεων, εντοπισμός του προβλήματος σε μία πολλαπλή σχέση, διερεύνηση και αντιμετώπιση του προβλήματος σε μία πολλαπλή σχέση, προσωπικότητα του ατόμου, ο ρόλος του ατόμου στη ζωή, ο σχεδιασμός και το πλαίσιο των σχέσεων του ατόμου).
  4. Το πλαίσιο διαχείρισης της καθημερινότητας (Δράσεις «Α’ Επιπέδου»: σχεδίαση – διαχείριση του χρόνου – υλοποίηση της σχεδίασης και Δράσεις «Β’ Επιπέδου»: συνέχιση και αναπροσδιορισμός λειτουργίας της επιχείρησης).
  5. Αξιολόγηση επικινδυνότητας και προληπτικών προγραμμάτων, για καταστάσεις που ‘’ενδεχομένως’’ αποδειχτούν επιβλαβείς και επιφέρουν δυσάρεστες καταστάσεις (συγκρούσεις και κρίσεις) στον οργανισμό/επιχείρηση.
  6. Διαδικασία συμβουλευτικής υποστήριξης και καθοδήγησης (λ.χ. συναίσθημα, ψυχολογικές επιπτώσεις, διατήρηση ισορροπίας κ.α.), για εύστοχη και αποτελεσματική διαχείριση θεμάτων που αφορούν στην λειτουργία του οργανισμού/επιχείρησης.

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.