Ακολούθησέ μας

CONFLICT MANAGEMENT

CONFLICT MANAGEMENT

CONFLICT MANAGEMENT

Πού απευθύνεται:

Σε στελέχη επιχειρήσεων αλλά και σε κάθε εργαζόμενο που επιθυμεί να βελτιώσει την ποιότητα των σχέσεων του με τους συνεργάτες του και να χειρίζεται  τις  διαφωνίες – συγκρούσεις του με παραγωγικό τρόπο.

Σκοπός:

Το συγκεκριμένο σεμινάριο θα βοηθήσει αυτούς που θα  το παρακολουθήσουν :

  • Να οπλίσουν με τα κατάλληλα επικοινωνιακά εργαλεία αντιμετώπισης των διαφορών- συγκρούσεων
  • Να παρεμβαίνουν και να διαμορφώνουν θετικό εργασιακό κλίμα ενεργώντας προληπτικά
  • Να επιλύουν τις διαφωνίες – συγκρούσεις τους με τρόπο εποικοδομητικό και για τις δυο πλευρές
  • Να μεσολαβούν  με αποτελεσματικό τρόπο σε καταστάσεις έντασης

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Τι είναι Κλίμα και τι είναι Συμπεριφορά
  • Τα θετικά και τα αρνητικά των συγκρούσεων
  • Οι διαφωνίες και η επίλυσή τους
  • Η θετική παρέμβαση στο κλίμα – πρόληψη
  • Η κλιμάκωση και η αντιμετώπιση της
  • Οι επικοινωνιακές ικανότητες για επίλυση των συγκρούσεων
  • Οι διαθέσιμες στρατηγικές και η επιλογή τους
  • Η Επιθετικότητα – Υποχωρητικότητα
  • Η Αναβολή και η Αποφυγή
  • Η θετική συμπεριφορά σαν μέθοδος  αντιμετώπισης  των συγκρούσεων ( assertive  behavior )
  • Η επίλυση της διαφοράς – του προβλήματος
  • Η σωστή διαμεσολάβηση
  • Η διαχείριση του θυμού

Οι συγκρούσεις και η συναισθηματική νοημοσύνη


Διάρκεια: 12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.