Ακολούθησέ μας

CRISIS MANAGEMENT

CRISIS MANAGEMENT

Που απευθύνεται:

Σε Διευθυντές , Προϊστάμενους και Στελέχη : Marketing, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Πωλήσεων, Παραγωγής, Ποιοτικού Ελέγχου, Τεχνικού Τμήματος, Project Manager, Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας και Διαχείρισης Κρίσεων, που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις στη μεθοδολογία χειρισμού επίλυσης κρίσεων, στην ανάλυση, στον σχεδιασμό και υλοποίηση, καθώς και στην αντιμετώπιση των ΜΜΕ, ώστε οι αποκτηθείσες γνώσεις να ενσωματωθούν στη λειτουργία του οργανισμού ή της επιχείρησης και με την ανάπτυξη των απαραίτητων δραστηριοτήτων, να διαχειρίζονται κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο πιθανές κρίσεις.

Σκοπός:

Το σεμινάριο αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό, ώστε οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν, με επιστημονική προσέγγιση, το αντικείμενο «κρίση» και να είναι σε θέση με τη λήξη των εργασιών του, να αναπτύσσουν ικανότητες που αφορούν στην πρόληψη , στο σχεδιασμό , στην ανάλυση και στην αντιμετώπιση κρίσιμων καταστάσεων.

Το εν λόγω σεμινάριο «προετοιμάζει» τους σχεδιαστές (designers) και τους αποφασίζοντες (decision makers), όλων των τομέων δραστηριοτήτων ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης, να διαχειρίζονται μεθοδικά : την ελάττωση των κινδύνων – την ανάλυση και διαχείριση του «αντίκτυπου» στην επιχείρηση ή οργανισμό – την ετοιμότητα – την αντιμετώπιση της κρίσης – την επανάκτηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και τέλος την αξιολόγηση της κρίσης, ώστε να αυξάνεται η ανθεκτικότητα.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Α. Ανάλυση του Κρίσης και της Διαχείρισης της (γενικά)
Ανάλυση Εννοιών Κλασσικών Μεθόδων της Στρατηγικής στη Διαχείριση Κρίσεων – Ανάλυση Παραγόντων και Συστατικών της κρίσης

Β. Μεθοδολογία Σχεδίασης Αντιμετώπισης Κρίσεων
Συνθήκες -Τεχνική Αντιμετώπισης (γενικά) – Κρίσιμα Σημεία – Προσέγγιση – Στάδια και Διαδικασία Σχεδίασης – Ανάλυση Παραγόντων Δημιουργίας Κρίσεων – Πως λειτουργεί μια Κρίση (γενικά) – Έλεγχος Εγκυρότητας του τρόπου με τον οποίο θα αντιμετωπισθεί μια Κρίση – Γενικό Διάγραμμα Διαχείρισης μιας Κρίσης

Γ. Διαχείριση του Κινδύνου
Εισαγωγή στον Κίνδυνο – Ανάλυση – Προσδιορισμός – Περιγραφή – Εκτίμηση – Αξιολόγηση – Αναφορά – Απόφαση – Θεραπεία Κινδύνου – Παρακολούθηση

Δ. Μείωση των Επιπτώσεων
Κατηγορίες Υπολογισμού Επιπτώσεων μιας Κρίσης – Κοινά Στοιχεία Οργανισμών & Επιχειρήσεων – Στάδια Δημιουργίας Σχεδίων Ετοιμότητας – Συστήματα Προειδοποίησης – Συνήθη Στοιχεία Αδράνειας Δομών Οργανισμών & Επιχειρήσεων

Ε. Χειρισμός των ΜΜΕ κατά τη διάρκεια των Κρίσεων
Θέματα που Μπορούν να Προκαλέσουν μία Κρίση – Τρόπος Αντιμετώπισης ή Πρόληψης μιας Κρίσης – Συνήθη Ερωτήματα στις Κρίσεις – Βήματα για την Αντιμετώπιση Κρίσεων – Στάδια Προετοιμασίας – Διαχείριση της Εικόνας μιας Επιχείρησης ή ενός Οργανισμού

ΣΤ. Ετοιμότητα
Η Δομή Κέλυφος της Διαχείρισης της Κρίσης σε μια Επιχείρηση ή Οργανισμό – Υπόδειγμα Σχεδίων Αντιμετώπισης και Ανάκαμψης – Μοντέλο ΕΠΙ

Ζ. Διαχείριση της Αντιμετώπισης
Στρατηγικές Βελτίωσης Διαχείρισης της Κρίσης

Η. Ανάκαμψη
Από τι υποφέρουν οι Επιχειρήσεις και οι Οργανισμοί σήμερα –
Στρατηγικές PIC – PIC – Η Ψυχολογία κατά τη διάρκεια της Ανάκαμψης

Θ. Αξιολόγηση της Κρίσης – Ανθεκτικότητα
Τα Συστατικά της Αξιολόγησης – Μεθοδολογία Υπολογισμού – Τι επιτυγχάνεται με την Ανθεκτικότητα

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.