Σε Γενικούς Διευθυντές, Επιχειρηματίες, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πωλήσεων, Στελέχη Πωλήσεων & Αγορών, Στελέχη του Πιστωτικού Ελέγχου, Διευθυντές Διακίνησης εμπορευμάτων (Logistics), Υπευθύνους εγκατάστασης και διατήρησης Προγραμμάτων Ποιοτικής Εξυπηρέτησης πελατών.
1. ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
1.1 Πως όλες οι Επιχειρήσεις «συγκεντρώνουν» δραστηριότητες & ονόματα με τα οποία δημιουργούν «Βάσεις Δεδομένων»
1.2 Οι πολυπλοκότητες στην επικοινωνία από τις «γραμμές σύνδεσης» στις βάσεις δεδομένων, προβλήματα και προβληματισμοί
1.3 Ο κατάλογος με την καταγραφή όλων των αναγκών επικοινωνίας των μελών της Επιχείρησης με την βάση δεδομένων
1.4 Οι τελικοί πίνακες που συνθέτουν τις συνολικές ανάγκες ¨επιμέτρησης¨ των ενεργειών και των αποτελεσμάτων της Επιχείρησης
2. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ METRICS
2.1 Το CRM και οι δυνατότητες υπολογισμού και παρουσίασης των “ metrics “ σε μια Επιχείρηση 2.2 Αξιοποίηση των δυνατοτήτων δημιουργίας “ metrics “
2.3 Διαδικασία που ακολουθείται στην επιλογή και εγκατάσταση ενός CRM
2.4 Παρουσίαση μερικών CRM που υπάρχουν στην Ελλάδα.
3. ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
12 ώρες