Ακολούθησέ μας

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) POWER WORKSHOP

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) POWER WORKSHOP

Που απευθύνεται:

Σε Ιδιοκτήτες Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, σε Διοίκηση & Στελέχοι όλων των τμημάτων μιας Επιχείρισης ή ενός Οργανισμού, Ελεύθερους επαγγελματίες, Συμβούλους επιχειρήσεων, Διοίκηση και Στελέχοι CallCenter.

Σκοπός:

Το σεμινάριο είναι δομημένο έτσι ώστε να συμμετέχετε ενεργά σε πραγματικές εφαρμογές από την αρχή του σεμιναρίου. Αποτελείτε μέλος ομάδας που επεξεργάζεται την ανάπτυξη Στρατηγικής και Τακτικών μεθόδων επίλυσης προβλημάτων εφαρμογής Διαχείρισης Πελατιακών Σχέσεων CRM (Customer Relationship Management), με σκοπό την αύξηση των Πωλήσεων και τη μεγιστοποίηση της αξίας του Πελάτη. Παρουσιάζονται όλα τα εργαλεία που σε συνδιασμό με το θεωρητικό υπόβαθρο πολλαπλασιάζουν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

1. MarketingManagement. Επιλεκτική ανάλυση εννοιών.

  • Φιλοσοφία — Στρατηγική – Στόχοι
  • Η πώληση
  • Κοινωνικό Μάρκετινγκ
  • Credit(φερεγγυότητα)

2. CustomerRelationshipManagement(CRM)

  • CRM ΜεθοδολογικήΠροσέγγιση
  • Διαδικασίες Συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
  • Ορισμός του CRM
  • Τεχνολογικές Κατευθύνσεις CRM
  • Υποσχέσεις του CRMκαι Πραγματικότητα
  • Προσέλκυση Νέων Πελατών
  • Διατήρηση Υφιστάμενων Πελατών
  • Ανάπτυξη Υφιστάμενων Πελατών
  • Σημαντικοί συντελεστές κινδύνου CRM

3. Η Φιλοσοφία ανάπτυξης του CRMστον οργανισμό

  • Πελατοκεντρική Εταιρεία
  • Στόχος:«Πως θα αποκομίσουμε οικονομικά οφέλη από την καλύτερη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων;» – RevenueModel
  • Προβολή των πρωτοβουλιών CRM μέσω των τρόπων μέτρησης της προστιθέμενης χρηματοοικονομικής αξίας τους.
  • Δημιουργία ενός οργανισμού δυναμικής εκμάθησης που επιταχύνει την ανάπτυξη προστιθέμενης χρηματοοικονομικής αξίας από το CRM
  • Η Διαχείριση Πελατών Χθες -Σήμερα
  • Πρακτικές για αποτελεσματική μείωση της απώλειας Πελατών
  • Βήματα αφοσίωσης και διατήρησης πελατών (customer loyalty)

4. Πελατοκεντρική οργάνωση

  • Διεξαγωγή ερευνών και ανάλυσης της αγοράς
  • ΑΣΚΗΣΗ 1 : Οργάνωση Συνεντεύξεων με Πελάτες — Πρακτική εφαρμογή του CRM για την υποστήριξη του Revenue Model
  • Έγκαιρη πρόβλεψη της απώλειας πελατών
  • Σχέσεις επιχείρησης προς επιχείρηση (Β2Β
  • Σχέσεις επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C).
  • Πώς να διατηρήσετε ή να ξανακερδίσετε τους πελάτες σας
  • CallCenter
  • ΑΣΚΗΣΗ 2 : Διατήρηση των καλών πελατών ή επανάκτηση απολεσθέντων πελατών — Άμεσα αποτελέσματα
  • Βήματα διατήρησης των καλών πελατών επανάκτησης απολεσθέντων πελατών
  • Πρόγραμμα καταναλωτικής αφοσίωσης (customer loyalty program) και συστήματα CRM

5. CRMΑπό τη Θεωρία στην πράξη

  • Παράδειγμα 1
  • Παράδειγμα 2
  • Παράδειγμα 3
  • Παράδειγμα 4
  • Πώς μπορεί μια μικρή επιχείρηση να χρησιμοποιήσει το CRM
  • Το CRM και η αξία μιας βάσης δεδομένων
  • Το CRMκαι το e-CRM
  • CRMσε συνδυασμό με την Διοίκηση Πωλήσεων

6. Το CRMκαι στρατηγική της επιχείρησης σε συνδυασμό με την τεχνολογία

  • ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ CRM
  • Η επίδραση του CRM στη διοίκηση της εταιρίας
  • Το CRM από την οπτική των υπευθύνων σχεδιασμού των προγραμμάτων CRM
  • Η επιρροή ενός CRMπρογράμματος στο χρήστη
  • Οργανισμός: Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός CRM προγράμματος
  • Η συνεχής εκπαίδευση των χρηστών
  • Ο ανταγωνισμός της αγοράς και η δυνατότητα να αγωνίζεσαι βάση πελατιακών σχέσεων

Διάρκεια

16 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.