1. MarketingManagement. Επιλεκτική ανάλυση εννοιών.
- Φιλοσοφία — Στρατηγική – Στόχοι
- Η πώληση
- Κοινωνικό Μάρκετινγκ
- Credit(φερεγγυότητα)
2. CustomerRelationshipManagement(CRM)
- CRM ΜεθοδολογικήΠροσέγγιση
- Διαδικασίες Συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
- Ορισμός του CRM
- Τεχνολογικές Κατευθύνσεις CRM
- Υποσχέσεις του CRMκαι Πραγματικότητα
- Προσέλκυση Νέων Πελατών
- Διατήρηση Υφιστάμενων Πελατών
- Ανάπτυξη Υφιστάμενων Πελατών
- Σημαντικοί συντελεστές κινδύνου CRM
3. Η Φιλοσοφία ανάπτυξης του CRMστον οργανισμό
- Πελατοκεντρική Εταιρεία
- Στόχος:«Πως θα αποκομίσουμε οικονομικά οφέλη από την καλύτερη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων;» – RevenueModel
- Προβολή των πρωτοβουλιών CRM μέσω των τρόπων μέτρησης της προστιθέμενης χρηματοοικονομικής αξίας τους.
- Δημιουργία ενός οργανισμού δυναμικής εκμάθησης που επιταχύνει την ανάπτυξη προστιθέμενης χρηματοοικονομικής αξίας από το CRM
- Η Διαχείριση Πελατών Χθες -Σήμερα
- Πρακτικές για αποτελεσματική μείωση της απώλειας Πελατών
- Βήματα αφοσίωσης και διατήρησης πελατών (customer loyalty)
4. Πελατοκεντρική οργάνωση
- Διεξαγωγή ερευνών και ανάλυσης της αγοράς
- ΑΣΚΗΣΗ 1 : Οργάνωση Συνεντεύξεων με Πελάτες — Πρακτική εφαρμογή του CRM για την υποστήριξη του Revenue Model
- Έγκαιρη πρόβλεψη της απώλειας πελατών
- Σχέσεις επιχείρησης προς επιχείρηση (Β2Β
- Σχέσεις επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C).
- Πώς να διατηρήσετε ή να ξανακερδίσετε τους πελάτες σας
- CallCenter
- ΑΣΚΗΣΗ 2 : Διατήρηση των καλών πελατών ή επανάκτηση απολεσθέντων πελατών — Άμεσα αποτελέσματα
- Βήματα διατήρησης των καλών πελατών επανάκτησης απολεσθέντων πελατών
- Πρόγραμμα καταναλωτικής αφοσίωσης (customer loyalty program) και συστήματα CRM
5. CRMΑπό τη Θεωρία στην πράξη
- Παράδειγμα 1
- Παράδειγμα 2
- Παράδειγμα 3
- Παράδειγμα 4
- Πώς μπορεί μια μικρή επιχείρηση να χρησιμοποιήσει το CRM
- Το CRM και η αξία μιας βάσης δεδομένων
- Το CRMκαι το e-CRM
- CRMσε συνδυασμό με την Διοίκηση Πωλήσεων
6. Το CRMκαι στρατηγική της επιχείρησης σε συνδυασμό με την τεχνολογία
- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ CRM
- Η επίδραση του CRM στη διοίκηση της εταιρίας
- Το CRM από την οπτική των υπευθύνων σχεδιασμού των προγραμμάτων CRM
- Η επιρροή ενός CRMπρογράμματος στο χρήστη
- Οργανισμός: Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός CRM προγράμματος
- Η συνεχής εκπαίδευση των χρηστών
- Ο ανταγωνισμός της αγοράς και η δυνατότητα να αγωνίζεσαι βάση πελατιακών σχέσεων