Σε παλαιότερους, αλλά και σε νέους (με εμπειρία ενός τουλάχιστον έτους) πωλητές, αλλά και Managers των πωλήσεων και λοιπά στελέχη (τεχνικούς συμβούλους εξυπηρέτησης και ανάπτυξης περιοχής κλπ) που διαχειρίζονται τους σημαντικούς πελάτες της εταιρίας
Σκοπός του προγράμματος αυτού είναι η ανάπτυξη του πωλητή σημαντικών πελατών και η ανάπτυξη της ικανότητας του να αναλαμβάνει και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το σημαντικότερο πελατολόγιο της εταιρίας, να θέτει εξειδικευμένους ανταποδοτικούς στόχους στους πελάτες και να εμπνέεται, να σχεδιάζει, να τεκμηριώνει, να πείθει και να παρακολουθεί Business Plans για τους σημαντικότερους πελάτες της εταιρίας.
Η συνεχής εκπαίδευση του πωλητή είναι το σημαντικότερο μέσο για την επιβίωση και την ανάπτυξη του ίδιου και της επιχείρησης. Η σύγχρονη διαχείριση του τμήματος πωλήσεων, αναθέτει στους πωλητές εξειδικευμένους ρόλους, σημαντικούς πελάτες, ειδικά projects και έχει υψηλότερες απαιτήσεις σε στόχους κύκλου εργασιών και κερδοφορίας. Ο στάσιμος πωλητής είναι ξεπερασμένος.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
12 ώρες