Ακολούθησέ μας

MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

sales

MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Που απευθύνεται:

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

  • Σε διευθυντικά στελέχη εταιριών παροχής υπηρεσιών
  • Σε μεσαία στελέχη εταιριών παροχής υπηρεσιών που έχουν την ευθύνη προγραμματισμού και εκτέλεσης λειτουργιών του Marketing
  • Σε διευθυντικά στελέχη υποκαταστημάτων εταιριών παροχής υπηρεσιών που έχουν την ευθύνη προσαρμογής και εκτέλεσης των προγραμμάτων της εταιρίας

Σκοπός:

  • Να εξετάσει τις διαφορές φυσικού προϊόντος και υπηρεσίας
  • Να αναλύσει τα βασικά χαρακτηριστικά του μείγματος Μarketing Υπηρεσιών και τις εφαρμογές του
  • Να αναπτύξει τις αρχές της τμηματοποίησης αγοράς, επιλογής αγοράς και positioning υπηρεσίας
  • Να προσφέρει τα εργαλεία για την χάραξη στρατηγικής και προγραμματισμού Marketing
  • Να παρουσιάσει την έννοια της Ολικής Ποιότητας Υπηρεσίας και την μεθοδολογία εισαγωγής της στην επιχείρηση

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Εισαγωγή

  • Ο ρόλος του Marketing υπηρεσιών στην παγκόσμια και ελληνική οικονομία του κλάδου των υπηρεσιών
  • Η υιοθέτηση και ανάπτυξη της επιστήμης του Marketing υπηρεσιών
  • Conceptualization του Marketing υπηρεσιών

Βασικές διαφορές προϊόντος υπηρεσίας και φυσικού προϊόντος

  • Εννοιολογικές προσεγγίσεις, θεωρητική διάσταση

Μείγμα Marketing υπηρεσιών

  • Τμηματοποίηση αγοράς και positioning
  • Service product
  • Price-Place
  • Promotion
  • People-Process
  • Physical evidence
  • Οργάνωση και προγραμματισμός marketing
  • Οι ρόλοι του marketing στις υπηρεσίες
  • Total service quality
  • Internal marketing
  • Αναλυτική μελέτη περιπτώσεων

Διάρκεια

16 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.