Ακολούθησέ μας

SALES Vs MARKETING

SALES Vs MARKETING

Που απευθύνεται:

Σε Στελέχη του Marketing & των Πωλήσεων,  σε Γενικούς, Εμπορικούς Διευθυντές,  Διευθυντές Εξαγωγών & Περιφερειακούς Διευθυντές που ελέγχουν Διεθνείς δραστηριότητες μιας διεθνικής εταιρείας

Σκοπός:

Να προσδιορίσει τις ακριβείς διεργασίες που καλούνται να πραγματοποιούν στην καθημερινή επαγγελματική ζωή η κάθε μία από τις πλευρές των Marketing – Πωλήσεων. Έτσι θα προσδιορισθούν οι ενέργειες και λειτουργίες των δύο δραστηριοτήτων που είτε είναι  διαφορετικές, είτε συμπλέουν, είτε τέλος αλληλοσυμπληρώνονται.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Ανάλυση και περιγραφή των Εμπορικών Λειτουργιών μίας Επιχείρησης στην εποχή της αυξημένης έντασης της Παγκοσμιοποίησης
  • Καταγραφή των λειτουργιών, ευθυνών και αρμοδιοτήτων των Εμπορικών Στελεχών ενός Οργανισμού
  • Ποιες από αυτές αντιμετωπίζει η Διοίκηση του Marketing και ποιες η Διοίκηση των Πωλήσεων
  • Πόση και ποια γνώση Marketing, πόση και ποια γνώση Πωλήσεων απαιτούνται για την διεκπεραίωση των εργασιών
  • Marketing στα Προγράμματα των Πωλήσεων
  • Τεχνικές Πωλήσεων στα Προγράμματα Marketing
  • Εργαλεία χειρισμού καθημερινών προβλημάτων της Εμπορικής Δ/νσης
  • Οργανογράμματα και Περιγραφές θέσεων εργασίας στο Εμπορικό κύκλωμα μιας επιχείρησης

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.