Ακολούθησέ μας

SOCIAL MEDIA MARKETING

sales

SOCIAL MEDIA MARKETING

Που απευθύνεται:

Το σεμινάριο είναι απαραίτητο για στελέχη τμήματος διαφήμισης, πωλήσεων ή marketing, επιχειρηματίες αλλά και ιδιώτες οι οποίοι σκοπεύουν να ενσωματώσουν τα κοινωνικά δίκτυα στις online δραστηριότητες της επιχείρησής τους, ή επιθυμούν να μάθουν πώς η παρουσία που ήδη έχουν στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να έχει ουσιαστικά και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Σκοπός:

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση στελεχών επιχειρήσεων που ανήκουν στη διοίκηση, το middle management ή έχουν την ευθύνη για την online παρουσία της επιχείρησης, ή της διαχείρισης των εταιρικών προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα.

Παρέχεται η απαραίτητη κατάρτιση ώστε να κατανοήσουν σε βάθος τον τρόπο λειτουργίας των κοινωνικών δικτύων, να είναι σε θέση να διαχειριστούν σωστά τα εταιρικά προφίλ σε καθημερινή βάση, και να μπορούν να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες της επιχείρησης, χρησιμοποιώντας τα Social Media ως μέσο προβολής.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

  • Εισαγωγή στα Social Media για εταιρική προβολή Φιλοσοφία και τρόπος λειτουργίας
  • Οφέλη συγκριτικά με παραδοσιακές μεθόδους marketing
  • Σε ποια κοινωνικά δίκτυα πρέπει να δραστηριοποιηθεί μία επιχείρηση.
  • Κριτήρια επιλογής Πώς να θέσετε τις βάσεις ώστε να δείτε ουσιαστικά αποτελέσματα
  • Ένταξη της προβολής μέσω Social Media στην γενικότερη online παρουσία της επιχείρησης
  • Πως να εκμεταλλευτείτε το κάθε κοινωνικό site για αποτελεσματική προβολή
  • Οδηγίες και tips στην πράξη Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram, FourSquare, Pinterest
  • Καθημερινή χρήση και εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου
  • Case studies: παραδείγματα υλοποίησης καμπάνιας Social Media Marketing
  • Συνηθισμένες περιπτώσεις λανθασμένης εφαρμογής του Social Media Marketing
  • Content Marketing: η σημασία της δημοσίευσης κατάλληλου περιεχομένου
  • Παρακολούθηση της online φήμης της επιχείρησης και προσαρμογή του marketing plan
  • Διαχείριση κρίσεων και αρνητικής συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα
  • Σωστός και λάθος τρόπος αντιμετώπισης
  • Πραγματικά παραδείγματα κατάλληλου χειρισμού αρνητικής συμπεριφοράς
  • Πώς να οργανώσετε και να προγραμματίσετε τις προωθητικές σας ενέργειες
  • Δημιουργία Online Marketing Plan
  • Εκτίμηση της αποτελεσματικότητας και της επιστροφής της επένδυσης
  • Ποια μετρήσιμα στοιχεία είναι πραγματικά χρήσιμα
  • Το μέλλον στα Social Media -Η εξέλιξη του social networking
  • Σημεία που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε για να είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

Διάρκεια

7 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.