Ακολούθησέ μας

TELEPHONE SALES SKILLS

TELEPHONE SALES SKILLS

Που απευθύνεται:

Σε όσους εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών (Έμπορους, Επιχειρηματίες, Υπαλλήλους, Αντιπροσώπους, Ομαδάρχες, Προϊστάμενους, Διευθυντές Εξυπηρέτησης Πελατών κλπ) και τους απασχολεί πως η εξυπηρέτηση που παρέχουν θα αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους.

Σκοπός:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία ώστε τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στην τηλεφωνική επικοινωνία να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητά τους στους τομείς ευθύνης τους . Επίσης θα τους επιτρέψει να διαμορφώσουν την κατάλληλη στάση για να αντιμετωπίζουν όλες τις περιπτώσεις πελατών και συνεργατών,εκπαιδευόμενοι να χειρίζονται τις καταστάσεις με την πρέπουσα συμπεριφορά.

Συνοπτικό πρόγραμμα:

Η τηλεφωνική επικοινωνία

  • Οι διαφορές επικοινωνίας μεταξύ προσωπικής και τηλεφωνικής επαφής.
  • Ενεργητική ακρόαση. Ο τρόπος που λειτουργεί η τηλεφωνική ακρόαση και οι παράγοντες απόσπασης προσοχής.
  • Αναγνωρίστε τη συναισθηματική κατάσταση και το επικοινωνιακό προφίλ των πελατών.
  • Διαμορφώστε την επαγγελματική σας εικόνα στο τηλέφωνο (χαμόγελο, ευγένεια, τόνος φωνής, ρυθμός ομιλίας, διατύπωση μηνύματος κλπ.).
  • Ελέγξετε αποτελεσματικά τον αντίκτυπο των διατυπώσεων σας. Η τεχνική Positive Reinforcement.
  • Η διαφορά προσέγγισης και διαχείρισης εισερχομένων ή εξερχομένων κλήσεων.

Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου

  • Τι είναι εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και γιατί κάνει τη διαφορά.
  • Οι 3 διαστάσεις του συστήματος εξυπηρέτησης πελατών. Ο τρόπος για να δημιουργείτε σταθερά εξαιρετικές εντυπώσεις, πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
  • Η εξυπηρέτηση δημιουργεί εμπιστοσύνη και αυτή προετοιμάζει τις πωλήσεις.
  • Διαχείριση παραπόνων. H τεχνική Take the HEAT.

Πωλήσεις μέσω τηλεφώνου

  • Προσεγγίστε τους πελάτες βάσει του επικοινωνιακού προφίλ και της συναισθηματικής κατάστασης τους. Οι κατάλληλες ερωτήσεις και ο τρόπος παρουσίασης της πρότασης.
  • Πουλήστε βάσει προσφερόμενης Αξίας και όχι τιμής.
  • Μετατρέψτε τις ιδιότητες των προϊόντων σε οφέλη που θα έχουν νόημα για τους πελάτες.
  • Τα 3 στάδια της πώλησης και επιτυχής χειρισμός καθενός από αυτά (Διερεύνηση, Υποστήριξη, Κλείσιμο).
  • 2 Εργαλεία διερεύνησης.
  • Εξάσκηση στην αναγνώριση ευκαιριών και τη μετατροπή τους σε ανάγκες.
  • 2 τεχνικές για το επιτυχές κλείσιμο της πώλησης.
  • Αύξηση της συνολικής αξίας της συνεργασίας μεσώ των τεχνικών του Upselling και του Cross Selling.
  • Κάντε τους πελάτες σας να σας εμπιστεύονται με συστάσεις.
  • Πως θα διαχειριστείτε με επιτυχία τις στάσεις πελατών όπως η Αδιαφορία, η Δυσπιστία, οι Αντιρρήσεις και η Αναβλητικότητα.

Διάρκεια

12 ώρες

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες μας; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε κατάλληλα.