Σε όσους εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών (Έμπορους, Επιχειρηματίες, Υπαλλήλους, Αντιπροσώπους, Ομαδάρχες, Προϊστάμενους, Διευθυντές Εξυπηρέτησης Πελατών κλπ) και τους απασχολεί πως η εξυπηρέτηση που παρέχουν θα αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία ώστε τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στην τηλεφωνική επικοινωνία να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητά τους στους τομείς ευθύνης τους . Επίσης θα τους επιτρέψει να διαμορφώσουν την κατάλληλη στάση για να αντιμετωπίζουν όλες τις περιπτώσεις πελατών και συνεργατών,εκπαιδευόμενοι να χειρίζονται τις καταστάσεις με την πρέπουσα συμπεριφορά.
Η τηλεφωνική επικοινωνία
Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου
Πωλήσεις μέσω τηλεφώνου
12 ώρες